Upcoming Events

SMM Architecture

Arman Chilingaryan /
2021-02-24

Practical Digital Marketing

Areg Vardanyan /
2021-03-24

Graphic Design

Shushan Tonoyan /
2021-02-25

First Time Tech Manager

Hamlet Aslanyan /
2021-03-09

Agile Project Management Essentials

Arman Grigoryan /
2021-03-02

HR Accounting

Susanna Amiryan /
2021-03-12

SMM Architecture

Image Alt

SMM Architecture

SMM Architecture

This unique, informative, and exclusively practical course is for those who want to learn and master social media tools for business promotion through all platforms.
The training is based on practical and interactive discussions and involves the study of advertising tools and the steps of targeted promotion on social platforms.

The training is for you:
1. If you want to be a Social Media Marketing Specialist,
2. If you don’t know where and how to start studying internet marketing,
3. If you own a business and want to promote it on social media.

Additional benefits:
✔ You will receive a 20% discount card for participation in other “Business Development Group” trainings,
✔ You will also receive a 10% discount card for our courses, that you can give to a friend,
✔ The practical tasks prevail during the course as means of mastering the material. Therefore, the contact with the trainer and the delivery of the material continues beyond the working hours.

Դաս 1
Թվային մարքեթինգի ներածություն, հասկացությունը, նպատակները, սոցցանցերի դերը թվային մարքեթինգում, սոցցանցերի վաճառքի ձագար։

Դաս 2
Կոնտենտ ռազմավարություն, կոնտենտ մարքեթինգ, վաճառքի մոդելներ, #hashtag, վիզուալիզացիան սոցցանցերում (ինֆոգրաֆիկա, վիդեոինֆոգրաֆիկա), SMM ռիսկեր։

Դաս 3
Facebook անձնական էջ, Facebook խմբեր. կարգավորումներ, հնարավորություններ, անվտանգություն, գործիքներ, հրապարակման
կրեատիվներ եւ կիրառելիության մոտեցումներ։

Դաս 4
Facebook բիզնես էջ. (Settings, Additional Tabs, Insights, Inbox, Automated Responses, Messenger Platform)։

Դաս 5
Facebook բիզնես էջ. (360 Photo, 3D Photo, Live Photo, Live Video, Watch Party, Job, Offer, Event, Business Services)։

Դաս 6
Instagram անձնական, բիզնես եւ Creator հաշիվներ կարգավորումներ, հնարավորություններ, գործիքներ, հրապարակման կրեատիվներ եւ կիրառելիության մոտեցումներ (QR Code, Live Video, IGTV, Reels)։

Դաս 7
Instagram-ով առաջխաղացման ռազմավարությունները, Story-ի առաձնահատկությունները եւ հնարավորությունները։ Facebook Creator Studio
հրապարակումների եւ կոնտենտի պլանավորում, կոնտենտ պլանի կազմում։

Դաս 8
Facebook եւ Instagram գովազդ. գովազդային հաշվի կարգավորումներ, Buyer Persona-ի նկարագրի ձեւավորում եւ խորքային վերլուծություն,
սեգմենտավորում, օնլայն գովազդների տերմինաբանություն։

Դաս 9
Facebook եւ Instagram գովազդ. Գովազդային հաշվի ստեղծում եւ կառավարման մոտեցումներ, Ads Manager-ի դերը գովազդներում, գովազդի տեսակները, առանձնահատկությունները եւ հնարավորությունները (Brand Awareness, Video Ads, Lead Generation, Traffic Ads, Mobile Ads, Messenger Ads)։

Դաս 10
Facebook եւ Instagram գովազդ. Custom, Saved եւ Lookalike լսարաններ, գովազդի տեղադրման հարթակներ, բյուջեի պլանավորում, գովազդի կրեատիվներ (Dynamic Creative, Instant Experience)։ Facebook Analytics. Գովազդային արդյունքների խորքային վերլուծություն։

Դաս 11
LinkedIn մասնագիտական հարթակի օգտագործման նպատակները, հիմնական գործառույթները, առաձնահատկությունները, անձնական եւ բիզնես հաշիվների կարգավորումները։

Դաս 12
Ամփոփում, քննություն։

 

Հավելյալ տվյալներ․

Օրերը և ժամերը՝  Չորեքշաբթի 19։30-22։00, Շաբաթ 11։00-13։30
Լեզուն՝ հայերեն
Ամփոփման ձևը՝ քննություն
Հավաստող փաստաթուղթը՝ սերտիֆիկատ
Թրեյնինգի ձևաչափը՝ Օնլայն