BDG

5 մարքեթինգային գաղափար 2022-ին փոքր բիզնեսը զարգացնելու համար

Սեփական բիզնեսի զարգացումը բարդ գործընթաց է, սակայն այն ավելի դժվարությամբ է տրվում հատկապես փոքր բիզնեսներին։ Ճանաչում, զարգացում, առաջխաղացում ու հաջողություն ունենալու համար փոքր բիզնեսները դիմում են ամենատարբեր քայլերի, որոնցից մի մասը հաջողում, իսկ մի մասն էլ այնքան բացասական ազդեցություն է ունենում նոր զարգացող բիզնեսի վրա, որ անհրաժեշտ է լինում պարզապես դադարեցնել այն։

Այսօր մենք խոսելու ենք ամենաարդյունավետ 5 քայլերի մասին, որոնք մշտապես օգնում են շուկա նոր մուտք գործող բիզնեսներին ճիշտ ու կշռադատված քայլեր անել։ Գնացինք։


1. Կառուցեք SEO-Friendly վեբկայք 

  1. Պատմեք ապրանքանիշի պատմությունը
  2. Օգտագործեք սոցիալական մեդիան
  3. Սկսեք պարգևների և ուղղորդման ծրագիր ի սկզբանե
  4. Ստեղծեք և խթանեք Explainer (բացատրող) տեսանյութեր

 

  1. Կառուցեք SEO-Friendly վեբկայք

    Առաջին բանը, որի կարիքն ունի ցանկացած նոր բիզնես, կայքն է, որտեղ մարդիկ կարող են իմանալ բիզնեսի մասին և գնել ապրանքները կամ ծառայությունները: Եթե ​​դուք կառուցում եք կայք, որը օպտիմիզացված է որոնման համակարգերի համար, ապա առաջին քայլն արդեն արված է։

 

Օրգանական տրաֆիկ ստանալը պետք է լինի առաջնահերթություն, նախքան ներդրումներ կատարելը այլ մարքեթինգային քայլերի համար։

 

Մի քանի կարևոր կետ․

 

Ստեղծեք լավ որակի բովանդակություն՝ թիրախային թեմաներով:

Ձեր կայքի բովանդակությունը ստեղծելուց առաջ կատարեք հիմնաբառերի (keyword) լայնածավալ հետազոտություն: Ներառեք հիմնաբառերը վերնագրերում, մետա թեգերում, մետա նկարագրություններում և այլն:

Ավելի շատ կենտրոնացեք տեղական SEO-ի և երկար հիմնաբառերի վրա:

Մի մոռացեք ուշադրություն դարձնել SEO-ի տեխնիկական ասպեկտների վրա, ինչպիսիք են էջի բեռնման արագությունը և կայքի ձևավորումը: 

SEO-Friendly վեբկայք ստանալու համար՝ այս կայքերը վերջնական ու բավարար չեն, սրանք պարզապես կարող են օգնել որոշակիորեն։ 

 

  1. Պատմեք ապրանքանիշի պատմությունը

    Ցանկացած բիզնեսի համար կարևոր է կապ հաստատել իրենց թիրախային լսարանի հետ և ձևավորել ապրանքանիշի հստակ պատկերը: Ապրանքանիշի պատմությունը պատմելը այն առաջխաղացնելու արդյունավետ միջոց է:

 

Այն ապրանքանիշերը, որոնք լավ պատմություն ունեն այն մասին, թե ինչպես են դրանք հայտնվել, հաճախ ավելի հիշվող են և երկարատև տպավորություններ են ստեղծում: Այսպիսով, եթե ցանկանում եք, որ մարդիկ, ովքեր առաջին անգամ են լսում ձեր ապրանքանիշի մասին, հիշեն այն, պատմեք նրանց ապրանքանիշի պատմությունը:

 

Պատմությունը պատմելու համար տեսանյութերի և նկարների օգտագործումը կդարձնի այն ավելի ուշագրավ և հիշարժան: 

 

  1. Օգտագործեք սոցիալական մեդիան

    Որպես փոքր բիզնեսի սեփականատեր, մարքեթինգի ամենաէժան և արդյունավետ ձևերից մեկը, որում կարող եք ներդրումներ կատարել, սոցիալական մեդիա մարքեթինգն է:

 

Եթե ​​դուք պատրաստ եք ժամանակ և ջանք ներդնել դրա վրա, ապա կարող եք դա անել նվազագույն ծախսերով: 

 

Մի քանի խորհուրդ, որ կօգնեն սկսել սոցիալական մեդիաներից ճիշտ օգտվել․.

 

Ընտրեք ճիշտ հարթակներ, որտեղ ակտիվ են ձեր թիրախային հաճախորդները:

Գտեք ձեր ապրանքանիշի տեսակը, ձեռագիրն ու դերը։

Եղեք կանոնավոր և հետևողական սոցիալական մեդիայի բովանդակություն հրապարակելիս:

Ուշադրություն գրավելու համար օգտագործեք բարձրորակ, գրավիչ վիզուալներ:

Օգտագործեք հայտնի և համապատասխան հեշթեգներ՝ ավելի շատ մարդկանց հասանելի լինելու համար:

Ստեղծեք սեփական բրենդավորված հեշթեգները՝ արշավներին հետևելու համար:


Սրանք ընդամենը մի քանի խորհուրդ են, որոնք կօգնեն ձեզ սկսել: Սկսեք այս մի քանի խորհրդից, որից հետո կստեղծեք սոցիալական մեդիա մարքեթինգի ավելի արդյունավետ ու որակյալ ռազմավարություն։:

 

  1. Սկսեք պարգևների և ուղղորդման ծրագիր ի սկզբանե

Սա պարզ, բայց արդյունավետ մարքեթինգային ռազմավարություն է, որը փոքր բիզնեսը հաճախ անտեսում է: Դուք կարող եք մտածել, որ այս ծրագրերը նախատեսված են միայն խոշոր ձեռնարկությունների համար, որոնք ունեն զգալի թվով հաճախորդներ: Այնուամենայնիվ, դա միանշանակ չէ:

 

Փոքր բիզնեսները շատ ավելին են շահելու նման նախաձեռնությունից, քանի որ սա առաջատարներ դառնալու լավագույն միջոցներից մեկն է: Մտածեք դրա մասին հաճախորդների տեսանկյունից:

 

Կգնեի՞ք որևէ պրոդուկտ այնպիսի ապրանքանիշից, որի մասին երբեք չեք լսել՝ պարզապես դիտելով գովազդ: 

 

Բայց, եթե որևէ մեկը, ում ճանաչում և վստահում եք, խորհուրդ է տալիս դա, կմտածեի՞ք գոնե ստուգել այն: Պատասխանը շատերի համար կլինի այո:

 

Պարգևներ տրամադրելով՝ կարող եք խրախուսել ձեր առկա հաճախորդներին առաջարկել ձեր ապրանքանիշը իրենց ընկերներին:

 

Նաև կարող եք պարգևներ տալ հաճախորդներին, ովքեր կատարում են որոշակի գործողություններ, օրինակ՝ հետևելով ձեր սոցիալական մեդիայի ալիքներին կամ գնումներ կատարելով: Սա կապահովի, որ նրանք ավելի շատ կապվեն ձեր ապրանքանիշի հետ՝ խթանելով հաճախորդների հավատարմությունը:

 

  1. Ստեղծեք և խթանեք Explainer (բացատրող) տեսանյութեր

 

Այս մարտավարությունը, թեև տեղին է բոլոր բիզնեսների համար, հատկապես կարևոր է նորերի համար, ովքեր ցանկանում են տարածել ապրանքանիշի ճանաչումը:

 

Նույնիսկ զարմանալի ապրանքներով լավագույն բիզնեսները կարող են պայքարել այդ սկզբնական ալիքը ձեռք բերելու և մարդկանց ստիպելու համար իմանալ իրենց ապրանքանիշի մասին: Եվ եթե նորարարական արտադրանք եք թողարկում, ապա ավելի դժվար է մարդկանց հասկացնել, թե դա ինչ է և ինչպես կարող է օգնել նրանց:

 

Այստեղ է, որ արտադրանքի ձեռնարկները և բացատրող տեսանյութերըք գալիս են առաջնային դիրքի: Այս տեսանյութերը ցույց են տալիս, թե ինչ է անում ձեր արտադրանքը և այն տարբեր եղանակներով, որոնցով այն կարող է օգտագործվել:

 

Սա վերացնում է այն սկզբնական խոչընդոտը, որտեղ ձեռնարկությունների մեծ մասը չի կարողանում իրենց թիրախային հաճախորդներին հասկացնել իրենց տրամադրած պրոդուկտի արժեքը:

 


Այս 5 քայլերը վերջնական և ամբողջական չեն ոչ փոքր, ոչ մեծ բիզնեսների համար, սակայն սրանք հիմք են հանդիսանում կայուն ու ամուր բիզնես ստեղծելու համար։ Օգտվեք այս քայլերից, սկսեք Ձեր բիզնեսի ներկայացումը արդյունավետ և շարունակեք այս քայլերի կիրառումը՝ ավելացնելով դրանց նոր ու ժամանակին համընթաց մեթոդներ։