Digital Marketing Strategy
Digital մարքեթինգը հիմնված է մանրամասն մշակված ռազմավարության վրա, որն օգնում է հստակ հասկանալ նպատակները և դրանց հասնելու ուղիները:
BDG-ն մեկնարկում է «Digital Marketing Strategy» դասընթացը, որը քայլ առ քայլ պարզաբանելու է աշխատող ռազմավարություն ստեղծելու տեխնիկաները, որոնք համապատասխանում են բիզնեսի բոլոր տեսակների (թվային պրոդուկտ, ֆիզիկական պրոդուկտ, ծառայություններ, B2B, B2C) համար։
Դասընթացը նախատեսված է․
▪ բիզնեսի սեփականատերերի համար, ովքեր չգիտեն՝ որտեղից սկսել,
▪ կայքի սեփականատերերի համար, ովքեր պայքարում են թրաֆիքի և վաճառքների համար,
▪ բարձր վարձատրվող և ազատ գրաֆիկով աշխատանք փնտրողների համար։
Դասընթացի ավարտից հետո դու կարողանալու ես մշակել աշխատող և գործնական ռազմավարություններ, որոնք կավելացնեն կայքի և սոցցանցերի ճանաչվածությունը և հեղինակությունը:
Դու կստանաս գործնական գիտելիքներ՝
▪ կայքի աուդիտի (SEO աուդիտ),
▪ buyer persona-ի (հաճախորդի ավատարի) ստեղծման,
▪ մրցակիցների հետազոտության,
▪ շուկայի ուսումնասիրության,
▪ SEO ռազմավարության,
▪ SMM ռազմավարության,
▪ կոնտենտ ռազմավարության վերաբերյալ։
Դասընթացի մասնակցության համար անհրաժեշտ են digital marketing-ի վերաբերյալ գիտելիքներ և անգլերենի բազային իմացություն։
Դասընթացը բաղկացած է գործնական դասերից, քննարկումներից, workshop-ներից, առաջադրանքներից և առաջադրանքների քննարկումներից։ Դասընթացի սկզբում մասնակիցներն ընտրելու են այն կազմակերպությունը, որի digital ռազմավարությունը մշակելու են հետագա դասընթացների ընթացքում։
Ձեզ համար դասընթացն ունի նաև այլ առավելություններ․
- 12 ամիս անվճար խորհրդատվության հնարավորություն,
- 20% զեղչի քարտ «Business Development Group»-ի մյուս թրեյնինգների համար,
- 10% զեղչի քարտ, որը կարող ես նվիրել մտերիմներին մեր դասընթացներից ցանկացածին մասնակցելու համար։
Դաս 1
Introduction
- Discovery stage: research
- Strategy components
- Making the strategy actionable
Դաս 2
Website Audit
- How to conduct a proper website audit
- How is it different from SEO audit
- Once you audit your website you will be ready to compile the
analysis into on-site SEO strategy
Դաս 3
Market Research
- Difference between market research and marketing research
- Transition into competitor research with accurate schemas
- Introduction to the competitor research
Դաս 4
Competitor Analysis
- Analyzing the competitor’s business one by one
- Conducting website analysis
- Conducting social media analysis
- SEO analysis
Դաս 5
Buyer Persona Research and Creation
- How to create the main aggregated personas that are
out there in your market/niche - Understanding the potential target
- Understanding what campaigns you want to run and A/B
test based on the target
Դաս 6
Keyword Research
- Researching keywords with the right tools
- Documenting the research in a correspondingly formatted
template
Դաս 7
Components of Digital Marketing Strategy
- How to define your OKRs
- How to clearly set the components of your strategy before you
start making it
Դաս 8
Creating the actual Strategy
- Compile an off-site and on-site SEO strategy
- SMM strategy
- Email marketing strategy
- Content strategy aligned with your off-site SEO
Դաս 9
Summary, Final Project Delivery
Examination
- Summarize the course key findings
- Talk about projects and answering specific questions
from them
Տեխնիկական տվյալներ.
Օրերը և ժամերը՝ չորեքշաբթի՝ 19։00 և շաբաթ՝ 14։00
Լեզուն՝ հայերեն
Ամփոփման ձևը՝ քննություն
Հավաստող փաստաթուղթը՝ սերտիֆիկատ
Վայրը՝ Հր․ Քոչարի փ․ 4, 4-րդ հարկ, 3-րդ լսարան