Մոտակա Դասընթացներ

Հաշվապահություն սկսնակների համար

Հայկուհի Հարությունյան /
2020-09-14

Ֆինանսական մոդելավորում. պրակտիկ դասընթաց

Հայկ Ղալեչյան և Արմեն Պետրոսյան /
2020-09-08

SMM Architecture

Arman Chilingaryan /
2020-08-21

Python: Fundamental course

Ռոմեո Ավագյան /
2020-08-20

Graphic Design

Լիդիա Պակովա /
2020-08-27

SEO: A to Z

Արաքս Նալբանդյան /
2020-08-17

Կադրային գործ

Սուսաննա Ամիրյան /
2020-09-08

Համոզիչ բիզնես հաղորդակցություն

Image Alt

Համոզիչ բիզնես հաղորդակցություն

Համոզիչ բիզնես հաղորդակցություն

Հաղորդակցվելն իսկական արվեստ է և ունի բազմաթիվ նրբություններ, գրված ու չգրված կանոններ։ Հաղորդակցվելու փայլուն հմտություններ ունեցող մասնագետները դառնում են անփոխարինելի։

Ինչպե՞ս դարձնել հաղորդակցությունն արդյունավետ ու համոզիչ, մանավանդ՝ բիզնես ոլորտում։

Այս հարցի պատասխանը գտնելու համար  մեկնարկում ենք «Համոզիչ բիզնես հաղորդակցություն» խորագրով դասընթացը, որն արդյունավետ բանավոր, ոչ բանավոր և գրավոր հաղորդակցության, ինչպես նաև ներկայացման ստեղծման և մատուցման վերաբերյալ է։ Դասընթացը վարում է Սերգեյ Թանթուշյանը։

Դասընթացը ներառում է երեք հիմնական թեմաներ․

➤ բանավոր բիզնես հաղորդակցություն,
➤ գրավոր հաղորդակցություն,
➤ հաղորդակցություն շնորհանդեսների/ պրեզենտացիաների միջոցով:

Դասընթացի արդյունքում դու․

➤ կբարելավես բանավոր հաղորդակցության որակը՝ «կախարդական» բառեր օգտագործելով և բանավոր հաղորդակցությունն ավելի համոզիչ դարձնելով,
➤ կպատկերացնես աչքերով արդյունավետ շփման կարևորությունը, այն օգտագործելու նրբությունները,
➤ կկարողանաս արդյունավետ կազմակերպել գրավոր բիզնես հաղորդակցությունը գործադիր մակարդակում և իրական օգուտներ ստեղծել բիզնեսում՝ գրավոր խոսքը դարձնելով պրոֆեսիոնալ, հակիրճ և հասկանալի,
➤ կսովորես կազմակերպել արդյունավետ, ժամանակը խնայող ներկայացումներ։

Դասընթացն անց ենք կացնում վիդեո և աուդիո նյութերի դիտում և քննարկում, խմբային աշխատանք, գրավոր հանձնարարություններ մեթոդներով, իսկ դասընթացի վերջում մասնակիցները կներկայացնեն իրենց պատրաստած պրեզենտացիաները։

Թեմա 1
Բանավոր բիզնես հաղորդակցություն

  • Արդյունավետ բանավոր հաղորդակցություն.
    Բառերի ուժ եւ ճիշտ բառեր ճիշտ համատեքստում
    դնելու կարեւորությունը
  • Ձեւաչափերի կարեւորությունը բանավոր
    հաղորդակցության մեջ. Բանավոր
    հաղորդակցման 8 C- ներ
  • Արդյունավետ ոչ բանավոր հաղորդակցություն.
    Ժեստեր, կեցվածք եւ աչքերով շփում
  • Ակտիվ լսելու արվեստ

Թեմա 2
Գրավոր հաղորդակցություն

  •  Գրելու արդյունավետություն՝ Պարզ, ուղղակի եւ ոչ
    անձնական
  • Գործադիրի մակարդակի վրա գրելու «շրջված
    եռանկյունու» մոդելը
  • Բիզնեսում ավելի պրոֆեսիոնալ գրելու տասը
    կանոնները
  • Էլ. նամակների արդյունավետության ֆորմատը՝«ռազմական» մեթոդը՝

1. Ասացեք, թե ինչ եք ուզում ասել,
2. ասացեք,
3. Ասացեք՝ ինչ ասացիք։

Թեմա 3
Հաղորդակցություն շնորհանդեսների/
պրեզենտացիաների միջոցով

  • Ներկայացումների երկու տեսակ ՝ ոչ ֆորմալ
    (ներգրավեք լսողին) եւ խորհրդատվական տիպ
    (խորհուրդ տվեք լսողին):

Տեխնիկական տվյալներ.

Օրերը և ժամերը՝ երեքշաբթի և հինգշաբթի՝ 19։00, շաբաթ՝ 11։00
Լեզուն՝ հայերեն
Ամփոփման ձևը՝ քննություն
Հավաստող փաստաթուղթը՝ սերտիֆիկատ
Դասընթացի ձևաչափը՝ Օնլայն