PPC Practical Course
Ինչպե՞ս անել, որ քո գովազդը ցուցադրվի մարդկանց, երբ նրանք որոնում են կատարում համացանցում։ Pay per Click կամ PPC գովազդը կօգնի քեզ այդ հարցում։
Ինչո՛ւ է քեզ պետք PPC գովազդ․
➤ Վճարում ես միայն այն ժամանակ, երբ այցելուն սեղմում է գովազդի վրա և այցելում քո կայք
➤ Հնարավոր է հստակ գնահատել՝ գումարի արդյունավե՞տ ներդրում է, թե՞ ոչ
Մեկնարկում ենք «PPC Practical Course» դասընթացը, որի ընթացքում քայլ առ քայլ կսովորես
➤ Մշակել ռազմավարություն
➤ Ընտրել գովազդի տեսակները
➤ Բանալի բառերի որոնում իրականացնել
➤ Օպտիմալացնել գովազդները
➤ Ստեղծել ռեմարքեթինգի ցուցակ և ռազմավարություն
➤ Ուսումնասիրել թիրախային լսարանները
➤ Դասընթացը նախատեսված է սկսնակների համար
Դասընթացի ավարտին դու կլինես junior մասնագետ։
Դասընթացի մասնակցության համար անհրաժեշտ են անգլերենի բազային, տարրական մաթեմատիկական գիտելիքներ, web browsing-ի հմտություններ։
Դասընթացը բաղկացած է գործնական դասերից, առաջադրանքներից և առաջադրանքների քննարկումներից։
Business Development Group-ի կողմից քեզ կտրվեն հետևյալ առավելությունները՝
✔ 20% զեղչի քարտ «Business Development Group»-ի մյուս թրեյնինգների համար,
✔ 10% զեղչի քարտ, որը կարող եք նվիրել մտերիմներին մեր դասընթացներից ցանկացածին մասնակցելու համար,
✔ Դասերը հագեցած են գործնական առաջադրանքներով՝ որպես նյութի ամրապնդման միջոց, ուստի թրեյների հետ կապը և նյութի յուրացումը շարունակվում է նաև թրեյնինգային ժամից դուրս:
Lesson 1
The Basics- Foundation Ads Overview
- What It Is
- How It Works (vs SEO)
- Who It Works For
- Who It Doesn’t Work For
- How And Where Do Ads Appear
- How The Auction System Works
- How Keywords Work
Lesson 2
Keyword Research
- Using Google Keyword Planner
- Keyword Types
- Negative Keywords
- Writing Ad Copy
- Ad Copy Types
- Ad Extensions
Lesson 3
Setting Up A Search Campaign
- How To Set Up An Account
- Exploring the AdWords Interface
- How To Create Your First Campaign
- The Process of Creating Ads
Lesson 4
Setting Up Your First Campaign
- Account Structure
- Fundamental Thinking And Outlining Before You Begin
- Choosing Your Campaign Type
- Ad Design Basics
Lesson 5
Important metrics to check
- CTR/CPC/CPM/CPA/QS
- Optimizations tips
- Schedules
- Locations
Lesson 6
- Audience Set Up
- Observation vs Targeting
- Bid modifiers
Lesson 7
- Display ads
- Audience Types
Lesson 8
- Tracking & remarketing
- Analytics (GTM)
- Conversion Tracking
Lesson 9
EXAM
Տեխնիկական տվյալներ.
Օրերը և ժամերը՝ երկուշաբթի և ուրբաթ՝ 19։00
Լեզուն՝ հայերեն
Ամփոփման ձևը՝ քննություն
Հավաստող փաստաթուղթը՝ սերտիֆիկատ
Ձևաչափը օնլայն