SMM-ը մարքեթինգ է, որը թիրախավորում է սոցիալական հարթակները, ինչպիսիք են Facebook-ը, Instagram-ը, TikTok-ը՝ ապրանքանիշի առաջմղման, թիրախային լսարանի աճի, վեբ կայքի տրաֆիկի խթանման և վաճառքների ավելացման համար: Այս դասընթացը կօգնի ամբողջովին պատկերացում կազմել ոլորտի մասին, ընկալել սոցիալական մեդիաների մարքեթդինգը, դրա գործիքներն ու պատրաստ լինել առաջխաղացնելու սեփական բիզնեսը կամ դառնալ որևէ ընկերության SMM մասնագետը։
Ուզու՞մ եք՝
դասընթացից առաջ և հետո
Senior Digital Marketer, Growth Hacker
Արմանն ունի 6+ տարվա աշխատանքային փորձ, աշխատել է տեղական 120+ ընկերությունների հետ։ Նա մասնագիտական կարիերայի ընթացքում աշխատել է ՏՏ ոլորտում։ Թվային մարքեթինգի կարիերան սկսել է SEO-ից։ Տվյալ պահին մասնագիտացված է մարքեթինգի ավտոմատացման, մարքեթինգային ռազմավարության մշակման, գովազդային թիրախավորման եւ տվյալների վերլուծության մեջ։ Արմանը Սերտիֆիկացված է Google-ի, Yandex-ի, SemRush-ի եւ HubSpot-ի կողմից եւ ունի 4 տարվա դասավանդման փորձ՝ դասավանդելով 500+ ուսանողի։ «Դասավանդելու մոտիվացիան առաջին հերթին ինձ համար հնարավորություն է իմ անցած ճանապարհի փորձով կիսվել նոր սերնդի հետ, ովքեր ցանկանում են մուտք գործել թվային աշխարհ։ Դասավանդելով՝ փորձում եմ սերմանել ուսանողներիս մոտ նորը սովորելու եւ հնարավորություններ բացահայտելու ձգտումը, ինչպես նաեւ իրավիճակային արագ լուծումներ գտնելու միջոցները։ Ես ոչ միայն սովորեցնում եմ, այլեւ սովորում եմ յուրաքանչյուրից եւ յուրաքանչյուրի հետ ամեն օր։ Իմ նպատակն է ուսանողներիս փոխանցել մարքեթինգային մտածելակերպ, որի միջոցով էլ կկարողանանք բարձրացնել հանրության շրջանակում սոցցաների գրագիտության մակարդակը»։ Արման Չիլինգարյան
Թրեյների մասին• Ավանդական եւ թվային մարքեթինգի տարբերությունները
• Թվային մարքեթինգի ուղղությունները
• Թվային մարքեթինգի նպատակները
• Ինչպես սահմանել մարքեթինգային նպատակները
• Սոցցանցերի դերը թվային մարքեթինգում
• Կոնտենտ մարքեթինգի նշանակությունը սոցցանցերում
• Կոնտենտ ռազմավարության մշակումը
• Կոնտենտի տեսակներն ըստ հարթակների
• Կոնտենտի պլանի կազմում
• Հեշթեգերի եւ էմոջիների կարեւորությունը սոցցանցերում
• Ինչպես վաճառել սոցցանցերում
• Սոցցանցերից օգտվող գնորդի հոգեբանությունը
• Սոցցանցերի վաճառքի ձագարը
• Հաճախորդի ուղին դեպի գնում
• Վաճառքի մոդելներ
• CTA-ների կարեւորությունը օնլայն վաճառքներում
• Facebook սոցցանցի դերը համացանցում
• Facebook-ի ալգորիթմի աշխատանքը
• Facebook անձնական պրոֆիլ, անվտանգության կարգավորումներ
• Facebook խմբերի ստեղծումը, նպատակային կիրառումը և լսարանի հավաքագրման մոտեցումները
• Facebook բիզնես էջի ստեղծումը, կարգավորումները և ավտոմատացման հնարավորությունները
• Facebook Creator Studio
• Facebook Business Suite
• Facebook բիզնես էջի ցուցանիշների վերլուծությունը
• Instagram սոցցանցի դերը համացանցում
• Instagram-ի անձնական և պրոֆեսիոնալ հաշիվների տարբերությունները
• Instagram-ով առաջխաղացման ռազմավարությունները
• Instagram -ի ալգորիթմի աշխատանքը
• Գովազդների նշանակությունը սոցցանցերում, ինչպես են ցուցադրվում գովազդները թիրախավորված լսարանին
• Buyer Persona-ի նկարագրի ձեւավորում եւ խորքային վերլուծություն
• Օնլայն գովազդների տերմինաբանություն
• Facebook և Instagram գովազդային հաշվի ստեղծում և կարգավորում
• Ads Manager գործիքի ուսումնասիրություն
• Facebook և Instagram գովազդների նպատակները և հնարավորությունները
• Լսարանի թիրախավորում և սեգմենտավորում
• Facebook և Instagram գովազդների օպտիմալացումը
• Գովազդային արդյունքների խորքային վերլուծություն
• Գովազդային հաշվետվությունների կազմում
● LinkedIn սոցցանցի դերը համացանցում
● LinkedIn-ի ալգորիթմի աշխատանքը
● Անձնական և բիզնես հաշիվների կարգավորումները
● Հաղորդակցումը LinkedIn-ում
● Աշխատանքի հնարավորությունները LinkedIn Jobs-ում
● Telegram` սոցցա՞նց, թե՞ մեսինջեր
● Ալիքներ և խմբեր, ո՞րն ընտրել
● Բիզնեսի առաջխաղացումը Telegram-ում
● Մեծաքանակ հետեւորդներ, գովազդ և մոնետիզացիա
● Telegram բոտերի նշանակությունն ու կիրառությունը
• Քննություն
Ոլորտում 15 տարվա փորձ
Հմուտ թրեյներներ
Անհատական խորհրդատվություն
Աջակցություն աշխատանք գտնելու հարցում
Դասընթացներ բոլոր մակարդակներով
24․000 ավարտած ուսանող
Մշտական զեղչ՝ հետագա դասերի համար
Տարեկան 450 հաջողած ուսանող
Հաջողված մեթոդիակների կիրառություն
Ուսանողների ընտրության օբյեկտիվ կարգ
3 տեսակի սերտիֆիկատ
Մշտական կապ ուսանողի հետ
3 տեսակ
Մասնակցության սերտիֆիկատ
Տրվում է 49% առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Ավարտական սերտիֆիկատ
Տրվում է 50-79% առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Գերազանցության սերտիֆիկատ
Տրվում է 80%+ առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Գրագետ ինքնակենսագրականի կազմում
Պրոֆեսիոնալ Linkedin-յան էջի ձևավորում
Պատրաստություն գործատուի հետ հարցազրույցին
Ուղղորդում գործընկեր կազմակերպություններ՝ համապատասխան հաստիքի դեպքում
Թողեք Ձեր տվյալները, եթե BDG համայնքից եք
Ուսանող
0+
Դասախոս
0+
Նախագծեր
0+
Համագործակցություն
0+
Մեզ վստահում են կայացած, հաջողակ և կրթությունը առաջնային դասող ընկերությունները։ Մենք վստահ ենք, որ կրթվելով հասնելու ենք մեծ հաջողությունների։