Motion design-ի հնարավորություններն ու նոր թրենդները
Motion design-ի գլխավոր 3 առավելություններն են ուղերձի արագ փոխանցումը, բարդ մտքերի ու գաղափարների պարզ ձևաչափով ներկայացումը, ուշադրության հեշտ գրավումն ու պահպանումը։
Motion design-ը անիմացված գրաֆիկայի ստեղծումն է՝ ստատիկ պատկերի կենդանացման միջոցով վիզուալ ձևավորում։ Համացանցը, մեդիան, գովազդը, հեռուստատեսությունը, կինոն, բջջային հավելվածները, տեսախաղերը՝ այս ամենն անհնար է պատկերացնել առանց Motion design-ի։ Այն օգտագործում է տեղեկատվության փոխանցման միանգամից 3 ալիք՝ պատկեր, տեքստ, ձայն՝ բարձրացնելով տեղեկատվության ընկալման մակարդակը։
Motion design-ի շնորհիվ հնարավոր է վիզուալացնել հստակ տվյալներ կամ աբստրակտ, վերացական գաղափարներ՝ օգտագործելով վիզուալ, ձայնային, գրաֆիկական դիզայնի և անիմացիայի գործիքներ։
Պետք է նշել, որ Motion design-ի և սովորական տեսահոլովակի կամ անիմացիայի միջև հսկայական տարբերություն կա․ Motion design-ը վիզուալացնում է գաղափարներն ու տվյալները։
Motion design-ի առաջացումը կապված է անիմացիայի առաջացման հետ, իսկ վերջինիս սկիզբը համարում ենք 1820-ականները, երբ ստեղծվեց տաումատրոպը՝ օպտիկական իլյուզիայի վրա հիմնաված պտտվող խաղալիքը։ 1832 թվականին ստեղծվում է ֆենակիստիսկոպը, որը ցուցադրում է շարժական նկարներ։ Դրան հաջորդում են զոոտրոպը և դրա տարբերակները՝ ի վերջո հիմք դառնալով 1895 թվականին կինոյի ստեղծման համար։ Անիմացիայի զարգացման պատմությունն ի վերջո հանգեցնում է Motion design-ի ստեղծմանը։
Motion design-ի տարածմանը մեծապես նպասել են համացանցն ու համակարգիչները՝ հարմար դարձնելով անիմացիաների ստեղծման ընթացքը։ Այսօր Motion design-ը կա բոլոր ոլորտներում, որտեղ կա կոնտենտ։
Motion design-ը լավ հնարավորություն է բրենդների համար՝ հասանելի դարձնել իրենց գաղափարներն ու արժեքները։ Այն թույլ է տալիս տարածել գաղափարներ և ներգրավել մարդկանց։
Որտե՞ղ է օգտագործվում Motion design-ը
- Հեռուստատեսություն՝ տիտրեր, սուբտիտրեր, հաղորդումների ձևավորում, էկրանապահներ
- Կինո՝ բացումներ, տիտրեր, էկրանապահներ, թրեյլերներ, թիզերներ
- Մարքեթինգ՝ գովազդ հեռուստատեսությամբ և համացանցով, պրոմոնյութեր, ինֆոգրաֆիկաների տեսքով նատիվ գովազդ
- Մեդիա՝ լրատվական, ժամանցային, ուսուցանող պորտալները կիրառում են Motion design-ը ներգրավող կարճ հոլովակների համար
- Բիզնես՝ պրեզենտացիոն հոլովակներ և ինֆոգրաֆիկաներ կայքերի, գիտաժողովների, պրոդուկտների ներկայացման համար, գործընկերների հետ քննարկումների ժամանակ
- Կրթական ոլորտ՝ բարդ գաղափարների, նյութերի ներկայացում
- Ժամանցի ոլորտ՝ խաղերի, հեռարձակողների հոլովակներ
Ի՞նչ է պետք Motion design-ի մասնագետ դառնալու համար
Motion design-ի մասնագետները պետք է ունենան գիտելիքների և հմտությունների հարուստ պաշար և լայն աշխարհայացք, պատկերացում ունենան ձայնի, տեքստի, պատկերի վերաբերյալ։
Motion design-ի համար անհրաժեշտ են գրաֆիկական դիզայնի վերաբերյալ գիտելիքներ՝ կոմպոզիցիա, գույնի տեսություն, տիպագրություն, ինչպես նաև սցենարների մասին պատկերացում։
Motion design-ի համար անհրաժեշտ հիմնական գործիքները հետևյալն են՝
- Adobe After Effects
- Adobe Premiere Pro
- Nuke
- Autodesk Combustion
- Apple Motion
- Adobe Illustrator
- Adobe Photoshop
- Adobe Flash
- Autodesk 3ds Max
- Autodesk Maya
- LightWave 3D
- Blender
- Cinema 4D
Որո՞նք են Motion design-ի վերջին թրենդները
- 2D և 3D էֆեկտները միավորելը
2D-ն և3D-ն այս տարի հաճախ զուգորդվում են տեսանյութերում:Motion design-ի մասնագետներից շատերն ասում են, որ դրանք տեսանյութին տալիս են ոճի որոշակի զգացողություն և ավելի հաճելի դառնում դիտորդի համար: Այս թրենդի ամենալայն տարածված օրինակը 2D և 3D անիմացիաների ինտեգրումն է, ինչպես նաև շարժման հետ 2D գերբեռնիչների տեղադրումը:
Այս տեխնիկան կարելի է դիտարկել ոչ միայն մեծ բյուջեով գովազդային տեսանյութերում, այլև փոքր թվային գովազդներում: - Կինետիկ տպագրություն
Սովորաբար, դիզայներները վախենում են փորձարկել տառատեսակները՝ ուշադրություն կորցնելու վախից դրդված: Չնայած 2021 թվականին մեծամասնությունը խախտում է ավանդական կանոնները և զարմանալիորեն մեծ արդյունքներ գրանցում:
Թվում է, որ կինետիկ տպագրությունը բառացիորեն պնդում է, որ դուրս է գալիս ավանդական գրատպության սահմաններից և խրախուսում է ձգվող և ոլորող տառերը: Եվ ի՞նչ. մարդկանց դուր է գալիս դա: Անիմացիոն տեսանյութերում կինետիկ տպագրությամբ ecommerce կայքերը և բջջային հավելվածներն ավելի շատ ուշադրություն են գրավում՝ բրենդը հիշարժան դարձնելով: - Անիմացիոն լոգոներ
Փայլուն և անմոռանալի օնլայն ներկայության համար պայքարում ընկերությունները փորձում են անիմացիա ներառել տարբեր բրենդային նյութերի մեջ: Անիմացիոն լոգոն արդեն դարձել է բրենդի ինքնության ամենանշանակալից միտումներից մեկը: Անիմացիոն լոգոներն իրենց անսպասելի շարժումների և շրջադարձերի պատճառով հաճախ բրենդին նորամուծություններ և յուրօրինակ ճանաչում են բերում:
Ահա այն հիմնականը, ինչ պետք է իմանալ՝ պատկերացանելու համար Motion design-ն ու վերջինիս հետ կապված վերջին թրենդները։ Այն խորությամբ ուսումնասիրելու և որպես մասնագետ աշխատաշուկա մտնելու համար առաջարկում ենք մասնակցել մեր դասընթացին։