18.09.2022
9 րոպե

Մարքեթինգային քայլեր, որոնք այլևս չեն աշխատում

Մարքեթինգային քայլերը, որոնք համարվում են թրենդներ ժամանակի ընթացքում ծնվում, զարգանում և անկում են ապրում:

Դա կախված է այդ պահին գործող պատմական, քաղաքական, մշակութային և այլն իրավիճակներից։

Որևէ երևույթի թրենդ դառնալուն նպաստում են սոցիալական ցանցերը և մարդիկ։ Թրենդները որքան արագ զարգացում են ապրում, կարող են այդքան արագ էլ անկում ապրել ու սպառվել՝ չլինել այլևս ակտուալ։

Այսօր ներկայացնում ենք 5 մարքեթինգային թրենդներ, որոնք մինչ օրս օգտագործվում են, բայց այլևս ակտուալ չեն և օգնելու փոխարեն, վնասում են մարքեթինգին։

Որպես մարքեթինգային թրենդի օրինակ՝ վերհիշենք տարիներ առաջ Russian Domino’s franchise-ի կողմից ներկայացված մարքեթինգային քայլը՝ յուրաքանչյուր ոք, ով իր մարմնին կդաջեր դոմինոյի պատկերը կստանար 100 անվճար պիցցա 100 տարի շարունակ։

Որքան էլ տարօրինակ հնչի՝ սա աշխատաեց բավականին լավ և շատ մարդիկ սկսեցին դաջել այն իրենց մարմնին։
Այնուամենայնիվ, այն ժամանակ, երբ նրանք պարզապես տեղադրեցին իրենց դաջվածքների պատկերները, Domino’s-ը սահմանափակում մտցրեց իր առաջարկի մեջ: Հանկարծ ընկերությունը տեղեկացրեց, որ միայն վերջին 350 դաջված մարդիկ ստացան խոստացված մրցանակի իրավունքը։ 

Սա միանշանակ սխալ քայլ էր, քանի որ հաճախորդները, ովքեր զգում են իրենց վիրավորված, շուտ չեն մոռանում դրա մասին: Այս դեպքում ամեն բան ավելի բարդ է, քան թվում է, քանի որ թրենդի արդյունքում մարդկանց ձեռքին մնացին դաջվածքներ, իսկ մրցանակ շահեցին նրանցից միայն 350-ը։

Ընկերությունը շահեց, քանի որ այդ դաջվածքները իրեն գովազդելու են տարիներ շարունակ, սակայն այդ հաճախորդներին ետ բերել գուցե այլևս չստացվի։ 


Սա մարքեթինգային թրենդի բացահայտ օրինակ է, երբ թրենդ է դառնում մի երևույթ, որը սկսում է տարածվել և ինչ-որ պահի սպառվում հենց նույն մարդկանց կողմից, ովքեր թրենդի այն թրենդ էին դարձրել։

Այս հոդվածում խոսելու ենք այն թրենդների ու տակտիկաների մասին, որոնք գուցե դեռ չեն սպառվել, բայց վստահաբար չեն տալիս այն հայտնիությունն ու արդյունքը, ինչ կանխատեսվում էր։

Blackhat SEO-ի կիրառում

Սկզբում SEO-ի կիրառությունը դարձավ լայնամասշտաբ ու շատերը սկսեցին հիմնաբառերի օգտագործմամբ մշակել SEO ռազմավարություններ ու աշխատել կայքերի վրա, որպեսզի դրանք հայտնվեն Google-ի առաջին էջերում։ 

Սակայն շուտով SEO-ի մեթոդները, ինչպիսիք են keyword stuffing-ն ու spammy backlinks-երը դարձել են ավելի ու ավելի տարածված: Այս քայլերը սկսեցին ազդել կայքերի վրա ու բարձրացնել դրանց դիրքը որոնման աղյուսակում՝ փաստացի կիրառելով Blackhat SEO։ 

Երբ Google-ը որոնման համակարգերում գերազանցություն էր ձեռք բերում, նրանք իրականացնում էին ալգորիթմներ, որոնք պատժում էին կայքերին նման վարքագծի համար: Բայց այս տարբերակն արդեն վնաս հասցրել էր SEO-ի հեղինակությանն ու գնալով նպաստում էր, որ մարդիկ ընտրեին հենց Blackhat SEO-ն։ 

“SEO” տերմինը այժմ լայնորեն տարածվում է Content Marketing-ի շրջանակներում, այն փոխարինվել է այնպիսի պրակտիկաներով, ինչպիսիք են որոնման համակարգերում ավելի լայնածավալ մարքեթինգը և մեկ սեղմումով վարձատրվող գովազդը:

Մեր օրերում այս թրենդի կիրառման արդյունքում ոչ միայն չենք կարողանա ստանալ լավ արդյունք, այլև կվնասենք արդեն իսկ գրանցած արդյունքներն ու չենք ունենա հնարավորություն կիրառելու SEO-ն իր ողջ պոտենցիալով։ 

Լուծում։

Ստեղծեք լավագույն բովանդակությունը

Համակարգի վրա ապավինելու (կամ այն գերազանցելու) փոխարեն ստեղծեք բովանդակություն, որը օգտվողներին կներգրավի ձեր կայքում ավելի բնական կերպով:

Օգտագործեք սոցիալական ալիքները, որպեսզի բարձրացնեք ներգրավվածությունը և շփվեք հաճախորդների հետ:

Դարձրեք Ձեր բովանդակությունը ավելի կոնկրետ և թիրախային, այնպես, որ այն հասանելի լինի ճիշտ տեղում ճիշտ ժամանակին և չխանգարի, երբ այն չկա:

Էլեկտրոնային փոստերի չափից շատ քանակ 

Երբ մենք խոսում ենք մարքեթինգային սխալների մասին, մենք առաջնային պետք է խոսենք սպամի մասին, որն առաջացել է դեռևս 1990-ականներին։

Իր գոյության սկզբում էլեկտրոնային փոստը համարվում էր մարքեթոլոգների կողմից որպես արագ և էժան միջոց, որը գրեթե ակնթարթորեն մատուցում էր հաղորդագրություն մեծ թվով պոտենցիալ հաճախորդների համար: 

Մարքեթոլոգները նաև սկսել են հասկանալ, որ եթե չեն կարողանում պաշտպանել իրենց հեղինակությունը, ապա դա կարող է լինել  junk mail-ի պատճառով։ 

Մարքեթինգ, գովազդային ծառայություններ, հասարակայնության հետ կապերի ծառայություններ – այժմ ավելի շատ կենտրոնացած են հաճախորդի հատուկ կարիքների և ցանկությունների վրա՝ ի տարբերություն զանգվածային շուկայի վերջին 20 տարիների մոտեցման: Տվյալների հավաքագրումը և էլեկտրոնային փոստի հատվածն այն է, թե ինչպես են մարքեթոլոգներըև ընկերությունները այսօր մոտենում էլեկտրոնային փոստին:

Լինելով ավելի նպատակային և կոնկրետ ձեր էլեկտրոնային փոստով՝  Դուք կարող եք բարձրացնել ձեր եկամուտն ու ճանաչելիությունը։

Լուծում։
Օգտագործեք ցուցակներով նամակների ուղարկման մեթոդը։

Ավելի ձեռնտու է ուղարկել նամակը միանգամից բոլոր գրանցվածներին, քան ուղարկել նույն նամակը յուրաքանչյուր անձի, ով կլինի Ձեր փոստային ցուցակում (և չենք մոռանում օգտագործել BCC-ն), օգտագործեք Ձեր տրամադրության տակ եղած տվյալները: Հատկացրեք ժամանակ, որպեսզի կարողանաք հասկանալ փոստային ցուցակը՝ խորանալով վերլուծության և կոնտակտների պրոֆիլներ։ 

Անիմաստ կլինի նամակներն ուղարկել բոլորին անընդմեջ, ուստի անհրաժեշտ է ուսումնասիրել մեր ունեցած տեղեկատվությունը և այն օգտագործել՝ մեր շահերից ելնելով:

Ստեղծեք և ուղղեք բովանդակությունը՝ ըստ նախապատվությունների։ Սա շատ կարևոր է հատկապես մարքեթինգային ընկերությունների համար, քանի որ ամեն քայլ ու գործղություն կարող է շատ շուտ սպառել իրեն։

Ընտրեք ճիշտ թիրախ, երկար աշխատեք էլեկտրոնային նամակների վրա և հատկապես կարևորեք նամակի subject հատվածը՝ դարձնելով այն թիրախային և դիպուկ։

Սոցիալական ցանցերի սխալ կառավարում

Ցանցերը, որոնք ստեղծվել են ընկերներիև գործընկերների միջև ժամանակի և տարածության բացը հաղթահարելու համար, կորցնում են իրենց հմայքը, երբ ապրանքանիշերը դուրս են գալիս շուկա։ 

Վճարովի գովազդի մասին․ Սկսած 2005 թվականին Facebook – ի առաջին գովազդիցև վերջացրած թվիթներով և Twitter-ի հաշիվներով, գովազդը միջոց է այդ ընկերությունների համար ճանաչելիությունը պահպանելու և ծառայություններ մատուցելու համար, որոնք մենք սիրում ենք: 

Ընկերությունները բացում են էջեր սոցիալական հարթակներում՝ առանց որևէ ռազմավարության։ Սա նշանակում է, որ միշտ չէ, երբ որևէ բիզնես սկսում է գործունեություն ծավալել որևէ սոցիալական հարթակում, դա պարտադիր պետք է դառնա այլ բիզնեսների համար։

Ճակատագրական է բիզնեսի համար ճիշտ սոցիալական հարթակներում գործունեություն ծավալելը։ Առանց հասկանալու, թե ինչ եք անելու տվյալ սոցիալական կայքում, չեք կարող ճիշտ աշխատանք իրականացնել։ 

Կան որոշակի գործողություններ, որոնք պարզապես այլևս ընդունելի չեն և չեն աշխատում։ Բոլոր սոցիալական հարթակներում նույն կոնտենտի հրապարակումը, առանց ռազմավարության աշխատանքը, թրենդներին մասնակցլեը՝ առանց գիտակցելու դրանց անհրաժեշտությունը Ձեր բիզնեսի համար և այլն։ 

Այս քայլերը ոչ մի իրական նպատակ չեն հետապնդում՝ չեն տալսի ճանաչելիություն, չեն բարձրացնում բրենդի որակը, չեն ավելացնում հետևորդներ և այլն։ 

Լուծում․
Շփվեք Ձեր բոլոր լսարանների հետ՝ առանձին

Տարբեր հարթակներ ունեն տարբեր լսարան. Ճիշտ այնպես, ինչպես դուք օգտագործում եք այն տվյալները, որոնք դուք ունեք, Ձեր էլեկտրոնային նամակները կարգավորելու համար կարող եք (և պետք է) նույնն անել Ձեր սոցիալական ցանցերի հետ: Տեսակավարել ունեցած կոնտենտն ու հասկանալ, թե որ սոցիալական հարթակներում ինչ է անհրաժեշտ հրապարակել։ 

Անգամ, եթե Ձեզ բոլոր հարթակներում հետևում են գրեթե նույն մարդիկ, հիշեք, որ յուրաքանչյուր հարթակ ունի իր ալգորիթմները և անհրաժեշտ է վերլուծել և ընտրել դրանց համար ճիշտ քայլեր։ 

Ազնվություն հաճախորդի նկատմամբ

Կան որոշ մարքեթինգային հնարքներ, որոնք հնացած են, և կան մարդիկ, որոնք պարզապես սխալ են: Պոտենցիալ հաճախորդների ներգրավման համար հայտնի են բազմաթիվ տակտիկաներ, ապացուցված եղանակներ, որոնք մեծացնում են վաճառքները, սակայն լինում են դեպքեր, երբ այդ քայլերը հանգեցնում են վատ ու երբեմն, անդառնալի արդյունքների։ 

Մենք այցելում ենք որևէ կայք, կարդում ենք հետաքրքիր բովանդակություն և ստորագրում ենք անվճար բոնուսային նյութեր ստանալու համար՝ տալով մեր անունը և էլեկտրոնային փոստի հասցեն: Սակայն որոշ ընկերություններ այս հարցում շատ հեռու են գնում։

Ինչ-որ պահի դուք հասկանում եք, որ, ըստ երևույթին, ստորագրել եք մի բան, որն իրենցի ենթադրում է մշտական բաժանորդագրություն, նամակների ստացում, ակցիաներից տեղեկացում և ոչ միայն։ Այս իրավիճակը մարդուն մղում է անհարմար վիճակի։ 

Լուծում․ Եղեք ազնիվ

Որպես ընկերություն, որը հպարտանում է իր անկեղծությամբ և ազնվությամբ, պետք է հավատաք, որ օգտագործողները պետք է վերաբերվեն որպես ընտանիքի անդամներ: Պոտենցիալ հաճախորդների որոնումը հիմնված է օգտագործողների վարքագծի և հետադարձ կապի վրա, այլ ոչ թե փոստային ցուցակի վրա, որը ձեռք է բերվել ոչ արդար ճանապարհով։ 

Անհրաժեշտ է  դաստիարակել այդ պոտենցիալ հաճախորդներին, զարգացնել հարաբերությունները հաճախորդների հետ յուրաքանչյուր փուլում։ Երբ ունեք մարդկանց ցանկ, ովքեր կարող են հետաքրքրված լինել Ձեր ապրանքով կամ ծառայությամբ, դիմեք նրանց անկեղծ, ազնիվ և կոնկրետ ձևով. 

Մարքեթինգային քայլերը նախագծելիս անհրաժեշտ է հասկանալ ու գիտակցել, որ հաճախորդ գտնելու գործընթացից զատ, պետք է հասկանալ, թե ինչպես եք այդ հաճախորդին պահելու։

Երկար ու մանրակրկիտ աշխատանքը կօգնի ճիշտ ու դիպուկ որոշումներ կայացնել ու ընտրել այնպիսի քայլեր, որոնք կտան կարճատև ու երկարատև արդյուքններ։

Հետևեք մարքեթինգային թրենդներին, սակայն օգտագործեք դրանք միայն այն դեպքում, երբ վստահ կլինեք, որ դրանք օգնելու են բրենդին դառնալ ավելի ճանաչելի, հայտնի, վստահելի ու քավելացնելու են հավատարիմ հաճախորդների քանակը։  

Բաժանորդագրվեք՝ մշտապես տեղեկացված լինելու համար

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Մեկնաբանություն