SMM is marketing that targets social platforms like Facebook, Instagram, TikTok for brand promotion, target audience growth, website traffic boost and sales increase. This course will help you gain a complete understanding of the industry, understand social media marketing, its tools, and be ready to promote your own business or become an SMM specialist for any company.
If you want to:
join the course now.
before and after the course
How to sell on social networks
Fb, IG, Linkedin, Telegram marketing
Targeted ads
Content marketing techniques
Creating a Buyer Persona
Analysis and discussion of results
Senior Digital Marketer, Growth Hacker
Arman has 6+ years of work experience, has worked with 120+ local companies. During his professional career, he has worked in the field of IT.
He started his digital marketing career with SEO and currently specializes in marketing automation, marketing strategy development, advertising targeting and data analysis.
Arman is certified by Google, Yandex, SemRush and HubSpot and has 4 years of teaching experience with 500+ students.
“The motivation for teaching is first of all an opportunity for me to share the experience of my journey with my students who want to enter the digital world. By teaching, I try to instill in my students the desire to learn new things and discover new opportunities as well as quick solutions to situations. I don’t only teach, I also learn from and with everybody every day. My goal is to transfer a marketing mindset to my students, through which we will be able to raise the social media literacy level among the public.”
Arman Chilingaryan
• Ավանդական եւ թվային մարքեթինգի տարբերությունները
• Թվային մարքեթինգի ուղղությունները
• Թվային մարքեթինգի նպատակները
• Ինչպես սահմանել մարքեթինգային նպատակները
• Սոցցանցերի դերը թվային մարքեթինգում
• Կոնտենտ մարքեթինգի նշանակությունը սոցցանցերում
• Կոնտենտ ռազմավարության մշակումը
• Կոնտենտի տեսակներն ըստ հարթակների
• Կոնտենտի պլանի կազմում
• Հեշթեգերի եւ էմոջիների կարեւորությունը սոցցանցերում
• Ինչպես վաճառել սոցցանցերում
• Սոցցանցերից օգտվող գնորդի հոգեբանությունը
• Սոցցանցերի վաճառքի ձագարը
• Հաճախորդի ուղին դեպի գնում
• Վաճառքի մոդելներ
• CTA-ների կարեւորությունը օնլայն վաճառքներում
• Facebook սոցցանցի դերը համացանցում
• Facebook-ի ալգորիթմի աշխատանքը
• Facebook անձնական պրոֆիլ, անվտանգության կարգավորումներ
• Facebook խմբերի ստեղծումը, նպատակային կիրառումը և լսարանի հավաքագրման մոտեցումները
• Facebook բիզնես էջի ստեղծումը, կարգավորումները և ավտոմատացման հնարավորությունները
• Facebook Creator Studio
• Facebook Business Suite
• Facebook բիզնես էջի ցուցանիշների վերլուծությունը
• Instagram սոցցանցի դերը համացանցում
• Instagram-ի անձնական և պրոֆեսիոնալ հաշիվների տարբերությունները
• Instagram-ով առաջխաղացման ռազմավարությունները
• Instagram -ի ալգորիթմի աշխատանքը
• Գովազդների նշանակությունը սոցցանցերում, ինչպես են ցուցադրվում գովազդները թիրախավորված լսարանին
• Buyer Persona-ի նկարագրի ձեւավորում եւ խորքային վերլուծություն
• Օնլայն գովազդների տերմինաբանություն
• Facebook և Instagram գովազդային հաշվի ստեղծում և կարգավորում
• Ads Manager գործիքի ուսումնասիրություն
• Facebook և Instagram գովազդների նպատակները և հնարավորությունները
• Լսարանի թիրախավորում և սեգմենտավորում
• Facebook և Instagram գովազդների օպտիմալացումը
• Գովազդային արդյունքների խորքային վերլուծություն
• Գովազդային հաշվետվությունների կազմում
● LinkedIn սոցցանցի դերը համացանցում
● LinkedIn-ի ալգորիթմի աշխատանքը
● Անձնական և բիզնես հաշիվների կարգավորումները
● Հաղորդակցումը LinkedIn-ում
● Աշխատանքի հնարավորությունները LinkedIn Jobs-ում
● Telegram` սոցցա՞նց, թե՞ մեսինջեր
● Ալիքներ և խմբեր, ո՞րն ընտրել
● Բիզնեսի առաջխաղացումը Telegram-ում
● Մեծաքանակ հետեւորդներ, գովազդ և մոնետիզացիա
● Telegram բոտերի նշանակությունն ու կիրառությունը
• Քննություն
14 years of experience in the field
Professional trainers
Individual consultation
Assistance in finding a job
Courses for all levels
24,000 graduates
Permanent discount for further lessons
450 successful students per year
Application of successful methods
An objective procedure for selecting students
3 types of certificates
Permanent contact with the student
3 types of certification
Certificate of participation
It is given in case of 49% progress
Certificate of completion
It is given in case of 50-79% progress
Certificate of excellence
It is given in case of 80% + progress
Compilation of a competent CV
Professional Linkedin Page Design
Preparation for the interview with the employer
Mentoring partner organizations in the relevant position
Leave your details if you are from the BDG community
Students
0+
Trainers
0+
Projects
0+
Collaborations
0+
We are trusted by well-established, successful companies that prioritize education. We are certain that education will lead us to success․