21.11.2022
7 րոպե

QA Manager-ի դերը թիմում

Մեզ ծանոթ են Manual կամ Automation QA մասնագիտությունները, որոնք և՛ հայտնի են, և՛ պահանջված տեղական ու միջազգային ընկերությունների կողմից։ Աշխարհի տարբեր ընկերություններում բացի մեզ հայտի հաստիքներից, կա նաև QA Manager-ի հաստիք, որը շատերի համար միայն թեստավորման ծրագրերի մասին հոգ տանողն է, սակայն նա ունի ավելի շատ պարտականություններ, քան թվում է։
Թիմերի ներսում որակը երաշխավորելու համար պահանջվում է որակի ստանդարտների սահմանում, որակի վերահսկման միջոցառումների արդյունավետության մոնիթորինգ, գերատեսչությունների միացում և մի շարք այլ կարևոր գործընթացներ:
Սա այլևս չի ենթադրում թեստային օրինակներ գրել և ծրագրային ապահովման հետ սերտ աշխատանք կատարել: Բայց պահանջում է սերտ փոխազդեցություն մարդկանց հետ։
Որակի ապահովման մենեջեր լինելը նշանակում է ռազմավարական մտածել և տեսնել պատկերը որպես ամբողջություն:

Ինչի՞ համար է պատասխանատու թիմի որակի վերահսկման ղեկավարը:  

QA Manager-ը կապող օղակ է ապրանքի սեփականատիրոջ, տեխնիկական ղեկավարի, մշակողների և որակի վերահսկման թիմի / ինժեներների միջև:
QA Manager-ը պատասխանատու է արտադրանքի սեփականատիրոջ, տեխնիկական ղեկավարի, մշակողների և որակի վերահսկման թիմի / ինժեներների միջև: Նրանք համակարգում են թիմի անդամների աշխատանքը, մշակում թեստավորման ծրագրեր և սահմանում չափորոշիչներ։
Ծրագրային ապահովման որակի կառավարումը նրանց ամենօրյա աշխատանքի մի մասն է։ Ծրագրակազմի փորձարկողների նման, QA Manager-ները պատշաճ ուշադրություն են դարձնում որակի ապահովման տեխնիկական ասպեկտներին, ինչպիսիք են մեթոդաբանությունը, փաստաթղթերը և գործիքները: Այնուամենայնիվ, նրանք նաև հակված են կենտրոնանալ բիզնեսի կարիքների, ինտեգրման և հաճախորդների պահանջների վրա:

QA MANAGER և QA LEAD

Որոշ ընկերություններում QA Manager-ի պաշտոնը համարժեք է QA Lead-ի պաշտոնին: Որակի վերահսկման ղեկավարը ևս մեկ կարևոր անձնավորություն է ծրագրային ապահովման որակի կառավարման գործում: Օրինակ՝ փոքր ընկերություններում QA Lead-ի և QA Manager-ի պարտականությունները կարող են միավորվել և իրականացվել նույն անձի կողմից: Այսպիսով, նմանատիպ պաշտոններ ունեցող մասնագետները կարող են տարբեր դերեր կատարել տարբեր ընկերություններում: Նրանց պարտականությունները տարբերվում են՝ կախված ծրագրի պահանջներից և նպատակներից: 
Այնուամենայնիվ, եթե մեկ ընկերությունում կա երկու պաշտոն, QA Lead-ը հանդես է գալիս որպես կրտսեր մենեջեր, որն օգնում և մարզում է QA թիմի մյուս անդամներին:
Ընդհանուր առմամբ, QA Lead-երը կարող են օգնել կառավարել այլ փորձարկողների ամենօրյա գործունեությունը: Մինչդեռ QA Manager-ը միշտ այն մարդն է, ով որոշում է աշխատավարձի բարձրացումը և աշխատանքի ընդունումը / աշխատանքից հեռացումը:

Փորձառու QA Manager-ի հմտություններն ու պարտականությունները

Եկեք ավելի կոնկրետ խոսենք որակի վերահսկման մենեջերի հմտությունների և պարտականությունների մասին՝ հասկանալու համար, թե ինչպես հասնել այդ պաշտոնում առավելագույն արդյունքների:
QA Manager-ը պետք է ունենա էմոցիոնալ բարձր ինտելեկտ և ճիշտ որոշումներ կայացնելու ունակություն:
Առաջին հերթին, այս ոլորտում փորձագետը պետք է ունենա տեխնիկական և ոչ տեխնիկական հատկությունների համադրություն:
Ավելի կոնկրետ, դրանք հետևյալն են.

  • գրավոր և բանավոր հաղորդակցման հմտություններ
  • ժամանակի արդյունավետ կառավարում
  • խնդիրների արագ լուծում
  • մտածված վերլուծական առաջնահերթություն

Երբ խոսքը վերաբերում է QA Manager-ի պարտականություններին, դրանք կախված են այն կոնկրետ ընկերությունից, որտեղ նա աշխատում է: 

Պատասխանատվություն 1.
Որակի վերահսկման ամբողջական թիմի ստեղծումը միայն ծրագրային ապահովման փորձարկողների թիմի կառավարումը չէ, խոսքը նաև որակի վերահսկման ինժեներների թիմի ստեղծման մասին է, որոնք աշխատում են որպես ֆունկցիոնալ ծրագրային ապահովման զարգացման թիմի ինտեգրված անդամներ:
Յուրաքանչյուր կոնկրետ նախագծի համար կարող է պահանջվել որակի վերահսկման մասնագետների տարբեր խումբ: Դա կախված է զարգացման փուլից, բիզնեսի կարիքներից և ծրագրի պահանջներից:
Այսպիսով, որպես QA Manager` Ձեր հիմնական խնդիրներից մեկն այն է, որ ընտրեք դերերի և որակի վերահսկման պարտականությունների ճիշտ համադրություն որոշակի ծրագրի համար (կամ երբ նախագիծը սկսում է մասշտաբավորվել): Այսպիսով, դուք ստեղծում եք լիարժեք թիմ, որն ունի անհրաժեշտ փորձ ու հմտություններ: 

Պատասխանատվություն 2. Որակի ստանդարտներ սահմանելու համար QA Manager-ին, ով ունի փորձ, տեխնիկական գիտելիքներ, անհրաժեշտ է հաստատել որակի ուղեցույցներ:
Դրանք են՝
Ի՞նչ փորձարկման մեթոդներ կիրառել որոշակի ծրագրաշարի համար:
Ի՞նչ գործիքներ և շրջանակներ օգտագործել:
Ի՞նչ ռազմավարություններ հետևել:
Ի՞նչ արդյունաբերության ստանդարտներ պետք է պահպանվեն: 

Պատասխանատվություն 3. Պլանավորման փուլում Դուք պետք է սահմանեք կատարողականի հիմնական ցուցանիշները և դրանք համապատասխանեցնեք որակի վերահսկման գործընթացի արդյունքներին:
Անհրաժեշտ է ուշադրություն դարձնել ածանցյալ ծրագրային ապահովման որակի ցուցանիշներին և բացարձակ արժեքներին (թեստային դեպքերի քանակը, սխալները, փորձարկման ժամերը և այլն):
Համեմատեք որոշակի ժամանակահատվածում կատարված / վերանայված / մշակված թեստերի քանակը, յուրաքանչյուր թեստում սխալների քանակը և թեստի արդյունավետությունը:

Պատասխանատվություն 4. Հաճախ QA Manager-ի պաշտոնը թերագնահատվում է ծանրաբեռնվածության առումով: Տարբեր փորձ ունեցող բազմաթիվ աշխատակիցներ ունենալով՝ QA Lead-ը պետք է ապահովի, որ իրենց հմտությունները համապատասխանեն ծրագրի պահանջներին:

Այսպիսով, ինչն է իսկապես լավ QA Manager դարձնում:
Տեխնիկական հմտություններ, ծրագրային ապահովման փորձարկման տարիների փորձ, վկայագրեր կամ փորձարկման ընթացիկ միտումներին հետևելը, հաղորդակցման և միջանձնային գերազանց հմտություններ, մանրուքների նկատմամբ ուշադրություն, ծրագրային ապահովման ըմբռնում բոլոր տեսանկյուններից, համբերություն և թեստավորման իրական կիրք: Սրանք հիմնական հատկանիշներն են, որոնք կարևոր են QA Manager-ի համար։

Ինչո՞ւ և ե՞րբ վարձել QA մենեջեր։ Կարո՞ղ է QA թիմը գործել առանց QA մենեջերի:
Դա կախված է թիմի չափից, նպատակի բարդությունից և աշխատանքի ծավալից: Եթե դա նախագիծ է, որտեղ նվազագույն թիմը բաղկացած է որակի վերահսկման ավելի քան մի քանի ինժեներներից, ապա, ամենայն հավանականությամբ, թիմը չի ունենա համաձայնեցված ուղղություն առանց որակի վերահսկման մենեջերի: Հակառակ դեպքում ՝ ոչ ոք չի վերահսկի փորձարկման գործունեությունը և արդյունքները գոհացնող չեն լինի։
Ոչ ոք պատասխանատվություն չի կրելու թիմի արդյունավետության և արտադրողականության համար: Ոչ ոք պատասխանատու չի լինի որոշակի արտադրանքի որակի շարունակական բարելավման համար:

Սրանք հիմնական պատճառներն են, թե ինչու են ընկերությունները նախընտրում վարձել QA Manager: Ունենալով տվյալ ոլորտի համար պատասխանատու անձ՝ թիմը նվազեցնում է ծախսատար սխալների ռիսկերը:
Մեկ այլ հարց է` ե՞րբ պետք է վարձել նրան:
Առաջին հերթին, երբ նախագիծը աճում մասշաբանում է։ Այս դեպքում ձեզ հարկավոր կլինի մեկը, ով պատասխանատու է պլանավորման և կառավարման համար, մինչդեռ որակի վերահսկման ղեկավարը կենտրոնացած է աշխատանքի կատարման և չափավորության վրա:
Երկրորդ, երբ արդեն կան մի քանի թիմեր, որոնք ունեն որակի վերահսկման առաջատարներ: Այս իրավիճակում QA Manager-ը կաշխատի առաջադրանքների բաշխման, հաշվետվությունների մոնիթորինգի և գնահատման վրա:

Ամփոփելով, կարելի է ասել, որ QA Manager-ի դերը ներառում է ոչ միայն առարկայական ոլորտի խորը փորձաքննություն: Այն նաև պահանջում է փափուկ հմտությունների մեծ բազմազանություն՝ որակի արդյունավետ կառավարմանն աջակցելու և թիմի մոտիվացիան պահպանելու համար: 

Բաժանորդագրվեք՝ մշտապես տեղեկացված լինելու համար

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Մեկնաբանություն