100% Զբաղված
Agile Ninja Workshop
- 2-օրյա մեծ Agile Workshop
- Agile թրեյներ Մեծ Բրիտանիայից
- 250+ մասնակից
- Մինիմում սլայդներ, մաքսիմում գործնական աշխատանք
100% Զբաղված
Ներկայացնում ենք ամենամեծ, իր ֆորմատում առաջին Agile Ninja Workshop-ը Հայաստանում։ Workshop-ը մշակել և իրականացնելու է Փադի Դհանդան (Paddy Dhanda)` Արման Գրիգորյանի հետ համատեղ։ Փադին այժմ Մեծ Բրիտանիայի խոշորագույն տեխնոլոգիական կրթության կենտրոնի՝ QA-ի Agile Practice Director-ն է։ Կազմակերպել է ավելի քան 100,000 ուսանողի Agile վերապատրաստումը Deutsche Bank-ում՝ Agile Practice Director հաստիքում աշխատելիս։
Սա գործնական workshop է, որը բաղկացած է 3 հիմնական մասերից․
Agile Ninja Workshop-ի հիմքում ընկած են գործնական խմբակային և անհատական աշխատանքները։ Այստեղ մեր նպատակն է տեղում ձևավորել նոր հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են Agile թիմերում աշխատելու, թիմի արդյունավետության մակարդակը բարձրացնելու և Agile Ninja դառնալու համար։
Workshop-ը նաև networking-ի, նոր ծանոթությունների և գործընկերների հետ շփվելու լավ հնարավորություն է։ Այստեղ կհանդիպեք 250-ից ավել Agile PM-ներ, ստարտափների ղեկավարներ, Product Manager-ներ և այլ մասնագետներ։
Workshop-ն անհրաժեշտ է mid-senior Agile PM-ներին, ովքեր միշտ ձգտում են զարգացնել իրենց մասնագիտական և ճկուն հմտությունները, բարձրացնել թիմի արդյունավետությունը։
Workshop-ն օգտակար կլինի բոլոր ղեկավարներին, ովքեր ցանկանում են բարձրացնել իրենց թիմի արդյունավետությունը, ներդնել Agile PM-ի տարրեր իրենց աշխատանքում։ Product managers, Product owners
Workshop-ը նաև անփոխարինելի փորձառություն կլինի Product Manager-ների և Product Owner-ների, ինչպես նաև հարակից այլ մասնագետների համար, ովքեր աշխատում են Agile մեթոդոլոգիաներով և ղեկավարում են Agile թիմեր։
Համարձակ մտածողություն կապեր ստեղծելու համար
Անհատների և թիմերի հետ հաղորդակցում
Ինչպես գրել ավելի արդյունավետ User story-ներ
Ինչպես մասնատել User story-ները
Վիզուալ մտածողության հիմունքներ
Վիզուալ մտածողության կիրառում
– “Կապերի էկոնոմիկայի” հասկացությունը
– Ամուր կապերի դերը Agile թիմերում
– «Ikigai» հայեցակարգի բացահայտում և դրա առնչությունը ինքնորոշման հետ
– Անձնական օրինակ. ինչպես եմ ես գեներացրել ավելի քան 3000 րոպե բովանդակալից զրույցներ 100-ից ավելի հյուր խոսնակների մասնակցությամբ փոդքասթում
– Անհարմարության զգացողության հետ աշխատանքը և դրա ազդեցությունը կապերի ստեղծման վրա
– Փոքր քայլեր vs մեծ քայլեր կապեր կառուցելիս
– Մարտահրավեր. 100 օր անհարմար շփումների մարտահրավեր՝ կապեր ստեղծելու վախը վերացնելու համար
– Լսելու տարբեր մակարդակները արդյունավետ հաղորդակցման համար
– Սոկրատյան հարցերի մեթոդների կիրառում` բարդ խոսակցությունները հեշտացնելու համար
– «Մաքուր լեզվի» կիրառումը հաղորդակցման և փոխըմբռնման բարելավման համար
– Վիզուալ կոնտակտի կարևորությունը հաղորդակցման մեջ
– Հաղորդակցման մասշտաբայնացում․ ինչպես ստեղծել արդյունավետ կապեր թիմերում
Կոնֆլիկտի ոճերը
Խնդիրների լուծման տեխնիկա
Դեէսկալացիայի մարտավարություն
Ի՞նչ են User story-ները
– User story-ի սահմանումը և նպատակը
– Ինչո՞ւ են User story-ները կարևոր Agile-ում
Ո՞վ է գրում և աջակցում User story-ներ գրելուն
– User story-ների ստեղծման մեջ ներգրավված թիմի անդամների դերերի և պարտականությունների բացահայտում
– Համագործակցություն և հաղորդակցություն User story-ների մշակման գործում
Story Mapping
– Հասկանում ենք Story Mapping-ի հայեցակարգը
– Ինչպես ստեղծել և օգտագործել Story map-եր՝ ավելի լավ պրոյեկտի պլանավորման համար:
Տարբեր ձևաչափեր
– User story-ներ ներկայացնելու տարբեր ձևաչափերի ուսումնասիրություն
– Ինչպես ընտրել ճիշտ ձևաչափը ձեր նախագծի համար
User story-ները կտրտելը
– Բարդ User story-ներն ավելի փոքր, կառավարելի մասերի բաժանելու տեխնիկա
– Ապահովել, որ User story-ները համապատասխան չափերի լինեն
Ֆունկցիոնալ vs. ոչ ֆունկցիոնալ User story-ներ
– Տարբերակում ենք ֆունկցիոնալ և ոչ ֆունկցիոնալ User story-ները
– Յուրաքանչյուր տեսակի օրինակներ և օգտագործման դեպքեր
Definition of Done
– Ի՞նչ է նշանակում մշակմանը «պատրաստ» User story ունենալ
– Ընդունման հստակ չափանիշների կարևորությունը
INVEST
– Հասկանում ենք INVEST-ի նշանակությունը User story-ների որակի համար
– INVEST-ի սկզբունքների կիրառում օգտատերերի User story ստեղծելու համար
DEEP
– Ուսումնասիրում ենք DEEP մոտեցումը User story-ների մշակման համար
– Ապահովում ենք, որ User story-ները լինեն մանրամասն, գնահատված, շտապ և առաջնահերթ:
User Story Do’s & Don’ts
– Ընդհանուր սխալներ, որոնցից պետք է խուսափել User Story-ներ գրելիս
– Արդյունավետ User Story-ների լավագույն փորձը
Արագ ակնարկներ
– User Story-ների արագ ակնարկների անցկացում
– Արագ արձագանքման և ճշգրտման տեխնիկաներ
– User Story-ներ գրելու շարունակական բարելավում
Ուսումնասիրում ենք ստեղծարարության ֆենոմենը․ սահմանում ենք ստեղծարարությունը և ընդգծում ենք դրա լայն կիրառությունները
Ինչու՞ է կարևոր ստեղծագործությունը, ինչու՞ է այն կենսական հմտություն ապագայի համար
Հաղթահարում ենք ձախողման վախը․ ինչպե՞ս կարող է անհաջողության վախը խանգարել ստեղծարարությանը
Visual Thinking Warm-Up
– Վիզուալ մտածողության խաղեր
Վիզուալ մտածողության տեսակների ուսումնասիրություն
– Վիզուալ մտածողության հինգ տեսակներ
Վիզուալ շինարարական բլոկներ
– Վիզուալ այբուբենը
– Պատկերներ (ուղիղ գծեր, շրջանակներ, կոմբիններ)
– Մարդիկ (հիմունքներ, գործողություններ, էմոցիաներ)
– Արտահայտությունները
– Հղումներ, միակցիչներ և բաժանարարներ
– Տարաներ և շրջանակներ
Վիզուալ մետաֆորների ստեղծում
– Միավորել տեսողական տարրերը՝ ձևավորելու մինի «պատմություններ» և փոխաբերություններ
– Պատկերացրեք, թե ինչպես փոխաբերությունները կարող են ուժեղացնել հաղորդակցությունը
Visual Jam վարժություն
– Վիզուալ նախագիծ
Գրագետ ինքնակենսագրականի կազմում
Պրոֆեսիոնալ Linkedin-յան էջի ձևավորում
Պատրաստություն գործատուի հետ հարցազրույցին
Ուղղորդում գործընկեր կազմակերպություններ՝ համապատասխան հաստիքի դեպքում
Տրվում է 30-49% առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Տրվում է 50-79% առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Տրվում է 80%+ առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Թողեք Ձեր տվյալները, եթե BDG համայնքից եք
Ոլորտում 15 տարվա փորձ
Հմուտ թրեյներներ
Անհատական խորհրդատվություն
Աջակցություն աշխատանք գտնելու հարցում
Դասընթացներ բոլոր մակարդակներով
32,500+ ավարտած ուսանող
Մշտական զեղչ՝ հետագա դասերի համար
Տարեկան 450 հաջողած ուսանող
Հաջողված մեթոդիակների կիրառություն
Ուսանողների ընտրության օբյեկտիվ կարգ
3 տեսակի սերտիֆիկատ
Մշտական կապ ուսանողի հետ
Փորձաշրջանի հնարավորություն կամ աշխատանք գտնելու հարցում աջակցություն՝ CV-ի կազմումից մինչև հարցազրույցի պատրաստություն
Անհատական մոտեցում՝ թեման չհասկանալու, տեխնիկական խնդիր ունենալու կամ ցանկացած այլ հարցի դեպքում
BDG համայնքի անդամակցություն՝ միանալով 32,500 BDG-ականներին և ստեղծելով նեթվորքինգ։
Օնլայն և օֆֆլայն այլ դասընթացներին, միջոցառումներին մասնակցելու համար հատուկ պայմաններ
Մեզ վստահում են կայացած, հաջողակ և կրթությունը առաջնային դասող ընկերությունները։ Մենք վստահ ենք, որ կրթվելով հասնելու ենք մեծ հաջողությունների։
Certificate of completion
Lifetime Access
Disccord Communitty
Provided Resources
We are trusted by well-established, successful companies that prioritize education.
We are certain
that education will lead us to success․