Շաբաթ, Կիրակի
10։00 – 18:00
2 դաս
Ներկայացնում ենք ամենամեծ, իր ֆորմատում առաջին Agile Ninja Workshop-ը Հայաստանում։ Workshop-ը մշակել և իրականացնելու է Փադի Դհանդան (Paddy Dhanda)` Արման Գրիգորյանի հետ համատեղ։ Փադին այժմ Մեծ Բրիտանիայի խոշորագույն տեխնոլոգիական կրթության կենտրոնի՝ QA-ի Agile Practice Director-ն է։ Կազմակերպել է ավելի քան 100,000 ուսանողի Agile վերապատրաստումը Deutsche Bank-ում՝ Agile Practice Director հաստիքում աշխատելիս։
Սա գործնական workshop է, որը բաղկացած է 3 հիմնական մասերից․
Agile Ninja Workshop-ի հիմքում ընկած են գործնական խմբակային և անհատական աշխատանքները։ Այստեղ մեր նպատակն է տեղում ձևավորել նոր հմտություններ, որոնք անհրաժեշտ են Agile թիմերում աշխատելու, թիմի արդյունավետության մակարդակը բարձրացնելու և Agile Ninja դառնալու համար։
Workshop-ը նաև networking-ի, նոր ծանոթությունների և գործընկերների հետ շփվելու լավ հնարավորություն է։ Այստեղ կհանդիպեք 250-ից ավել Agile PM-ներ, ստարտափների ղեկավարներ, Product Manager-ներ և այլ մասնագետներ։
Համարձակ մտածողություն կապեր ստեղծելու համար
Անհատների և թիմերի հետ հաղորդակցում
Ինչպես գրել ավելի արդյունավետ User story-ներ
Ինչպես մասնատել User story-ները
Վիզուալ մտածողության հիմունքներ
Վիզուալ մտածողության կիրառում
– “Կապերի էկոնոմիկայի” հասկացությունը
– Ամուր կապերի դերը Agile թիմերում
– «Ikigai» հայեցակարգի բացահայտում և դրա առնչությունը ինքնորոշման հետ
– Անձնական օրինակ. ինչպես եմ ես գեներացրել ավելի քան 3000 րոպե բովանդակալից զրույցներ 100-ից ավելի հյուր խոսնակների մասնակցությամբ փոդքասթում
– Անհարմարության զգացողության հետ աշխատանքը և դրա ազդեցությունը կապերի ստեղծման վրա
– Փոքր քայլեր vs մեծ քայլեր կապեր կառուցելիս
– Մարտահրավեր. 100 օր անհարմար շփումների մարտահրավեր՝ կապեր ստեղծելու վախը վերացնելու համար
– Լսելու տարբեր մակարդակները արդյունավետ հաղորդակցման համար
– Սոկրատյան հարցերի մեթոդների կիրառում` բարդ խոսակցությունները հեշտացնելու համար
– «Մաքուր լեզվի» կիրառումը հաղորդակցման և փոխըմբռնման բարելավման համար
– Վիզուալ կոնտակտի կարևորությունը հաղորդակցման մեջ
– Հաղորդակցման մասշտաբայնացում․ ինչպես ստեղծել արդյունավետ կապեր թիմերում
Կոնֆլիկտի ոճերը
Խնդիրների լուծման տեխնիկա
Դեէսկալացիայի մարտավարություն
Ի՞նչ են User story-ները
– User story-ի սահմանումը և նպատակը
– Ինչո՞ւ են User story-ները կարևոր Agile-ում
Ո՞վ է գրում և աջակցում User story-ներ գրելուն
– User story-ների ստեղծման մեջ ներգրավված թիմի անդամների դերերի և պարտականությունների բացահայտում
– Համագործակցություն և հաղորդակցություն User story-ների մշակման գործում
Story Mapping
– Հասկանում ենք Story Mapping-ի հայեցակարգը
– Ինչպես ստեղծել և օգտագործել Story map-եր՝ ավելի լավ պրոյեկտի պլանավորման համար:
Տարբեր ձևաչափեր
– User story-ներ ներկայացնելու տարբեր ձևաչափերի ուսումնասիրություն
– Ինչպես ընտրել ճիշտ ձևաչափը ձեր նախագծի համար
User story-ները կտրտելը
– Բարդ User story-ներն ավելի փոքր, կառավարելի մասերի բաժանելու տեխնիկա
– Ապահովել, որ User story-ները համապատասխան չափերի լինեն
Ֆունկցիոնալ vs. ոչ ֆունկցիոնալ User story-ներ
– Տարբերակում ենք ֆունկցիոնալ և ոչ ֆունկցիոնալ User story-ները
– Յուրաքանչյուր տեսակի օրինակներ և օգտագործման դեպքեր
Definition of Done
– Ի՞նչ է նշանակում մշակմանը «պատրաստ» User story ունենալ
– Ընդունման հստակ չափանիշների կարևորությունը
INVEST
– Հասկանում ենք INVEST-ի նշանակությունը User story-ների որակի համար
– INVEST-ի սկզբունքների կիրառում օգտատերերի User story ստեղծելու համար
DEEP
– Ուսումնասիրում ենք DEEP մոտեցումը User story-ների մշակման համար
– Ապահովում ենք, որ User story-ները լինեն մանրամասն, գնահատված, շտապ և առաջնահերթ:
User Story Do’s & Don’ts
– Ընդհանուր սխալներ, որոնցից պետք է խուսափել User Story-ներ գրելիս
– Արդյունավետ User Story-ների լավագույն փորձը
Արագ ակնարկներ
– User Story-ների արագ ակնարկների անցկացում
– Արագ արձագանքման և ճշգրտման տեխնիկաներ
– User Story-ներ գրելու շարունակական բարելավում
Ուսումնասիրում ենք ստեղծարարության ֆենոմենը․ սահմանում ենք ստեղծարարությունը և ընդգծում ենք դրա լայն կիրառությունները
Ինչու՞ է կարևոր ստեղծագործությունը, ինչու՞ է այն կենսական հմտություն ապագայի համար
Հաղթահարում ենք ձախողման վախը․ ինչպե՞ս կարող է անհաջողության վախը խանգարել ստեղծարարությանը
Visual Thinking Warm-Up
– Վիզուալ մտածողության խաղեր
Վիզուալ մտածողության տեսակների ուսումնասիրություն
– Վիզուալ մտածողության հինգ տեսակներ
Վիզուալ շինարարական բլոկներ
– Վիզուալ այբուբենը
– Պատկերներ (ուղիղ գծեր, շրջանակներ, կոմբիններ)
– Մարդիկ (հիմունքներ, գործողություններ, էմոցիաներ)
– Արտահայտությունները
– Հղումներ, միակցիչներ և բաժանարարներ
– Տարաներ և շրջանակներ
Վիզուալ մետաֆորների ստեղծում
– Միավորել տեսողական տարրերը՝ ձևավորելու մինի «պատմություններ» և փոխաբերություններ
– Պատկերացրեք, թե ինչպես փոխաբերությունները կարող են ուժեղացնել հաղորդակցությունը
Visual Jam վարժություն
– Վիզուալ նախագիծ
Ոլորտում 14 տարվա փորձ
Հմուտ թրեյներներ
Անհատական խորհրդատվություն
Աջակցություն աշխատանք գտնելու հարցում
Դասընթացներ բոլոր մակարդակներով
24․000 ավարտած ուսանող
Մշտական զեղչ՝ հետագա դասերի համար
Տարեկան 450 հաջողած ուսանող
Հաջողված մեթոդիակների կիրառություն
Ուսանողների ընտրության օբյեկտիվ կարգ
3 տեսակի սերտիֆիկատ
Մշտական կապ ուսանողի հետ
3 տեսակ
Մասնակցության սերտիֆիկատ
Տրվում է 49% առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Ավարտական սերտիֆիկատ
Տրվում է 50-79% առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Գերազանցության սերտիֆիկատ
Տրվում է 80%+ առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Գրագետ ինքնակենսագրականի կազմում
Պրոֆեսիոնալ Linkedin-յան էջի ձևավորում
Պատրաստություն գործատուի հետ հարցազրույցին
Ուղղորդում գործընկեր կազմակերպություններ՝ համապատասխան հաստիքի դեպքում
Թողեք Ձեր տվյալները, եթե BDG համայնքից եք
Ուսանող
0+
Դասախոս
0+
Նախագծեր
0+
Համագործակցություն
0+
Մեզ վստահում են կայացած, հաջողակ և կրթությունը առաջնային դասող ընկերությունները։ Մենք վստահ ենք, որ կրթվելով հասնելու ենք մեծ հաջողությունների։