04.01.2022
5 րոպե

Ինչպե՞ս է Celebrity Marketing-ը Բարձրացնում Բրենդի Ճանաչելիությունը

Ի՞նչ է Celebrity Marketing-ը

Մեր օրերում սոցիալական ցանցերն ու մեդիան այնքան մեծ տեղ են գրավում, որ հաճախ անհնար է պատկերացնել առանց դրանց մեր կյանքը։ 

Բրենդները հրաշալի տիրապետում են այդ ինֆորմացիային ու կիրառում են սոցիալական ցանցերն ու մեդիան բրենդի հանդեպ հետաքրքրություն առաջացնելու ու բրենդն ավելի ճանաչելի դարձնելու համար։ 

Սոցիալական ցանցերում հայտնիների նկատմամբ հետաքրքրությունը այնքան է մեծացել, որ ապրանքանիշերը հայտնիների հետ համագործակցություններին առաջնային տեղ են տվել։ 

Մարդիկ ցանկանում են տեսնել դեմք, անհատականություն, մի բան, որին կարող են առնչվել: Այսօր ներկայացնում ենք Celebrity Marketing-ի 10 օրինակ, որոնք լավագույնս նկարագարում են, թե ինչպես է անհատը կարողանում օգնել ու առաջխաղացնել բրենդը։ Գնացինք

1․ Travis Scott և McDonald’s

Երբ McDonald’s-ը միացավ ամերիկացի ռեփեր Թրևիս Սքոթին 2020 թվականի սեպտեմբերին, նրանք գաղափար չունեին անգամ, թե ինչ արդյուքններ են գրանցելու: Նրանց պատրաստած կերակուրը, որը կոչվում էր «Թրևիս Սքոթ», այնքան հայտնի էր, որ հասցրեց մատակարարման դեֆիցիտ ստեղծել։

Այդ կերակուրը ոչ միայն դարձավ ամենաշատ վաճառվող ճաշացանկերից մեկը, այլ նաև Թրևիս Սքոթը հնարավորություն ստացավ բարելավելու իր ֆինանսական վիճակը։ 

Forbes-ի գնահատականներով՝ նա վաստակել է մոտ 20 միլիոն դոլար՝ ապրանքների վաճառքի և հաստատման միջոցով: 

Սա առաջին դեպքն էր, երբ McDonald’s-ը իրենց արտադրանքներից մեկին կցեց հայտնի անձնավորության անուն:

2․ Michael Jordan և Nike

Ամենանշանավոր համագործակցություններից է Մայքլ Ջորդանի և Nike-ի գործընկերությանը՝ Air Jordan ապրանքանիշի թողարկմամբ: 

Nike-ը և Ջորդանը ցույց են տալիս, թե որքան հաջողակ կարող է լինել բրենդը՝ ճիշտ հայտնիների ու մշակված մարքեթինգի շնորհիվ:

Ամեն բան սկսվեց Հորդանանի NBA-ից: Ջորդանը համարվում էր NBA-ի լավագույն խաղացողներից մեկը, ուստի Nike-ի կողմից ակնհայտ որոշում կայացվեց գործարքի գնալ աստղի հետ: 

Nike-ն ի սկզբանե արտադրեց հանրահայտ կարմիր և սև Air Jordan I կոշիկը, որտեղից էլ սկսվեց ամեն ինչ: Թողարկումից կարճ ժամանակ անց NBA-ն արգելեց կոշիկը, քանի որ գույները հակասում էին նրանց «ամբողջովին սպիտակ» կոշիկի քաղաքականությանը: 

Ջորդանն ամեն դեպքում դրանք հագնում էր, բայց ամեն անգամ, երբ դրանք կրում էր դատարանում, տուգանվում էր 5000 դոլարով: Սա արագորեն գրավեց մեդիաների ուշադրությունը և սկիզբ դրեց Nike-ի լավագույն մարքեթինգային արշավներից մեկին: 

Հակասությունների պատճառով կոշիկները սպառողի համար դարձան ավելի ցանկալի և ակնթարթորեն սպառվեցին: Նույնիսկ այսօր անհնար է հիշել Մայքլ Ջորդանին՝ առանց Nike-ի մասին մտածելու և հակառակը: Միջոցառումը վերաիմաստավորեց այն գաղափարը, թե այսուհետ ինչպիսին է լինելու սպորտային մարքեթինգը:

3․ Snoop Dogg և Corona

Երբ հայտնի ռեփեր Սնուփ Դոգը համագործակցեց Corona-ի հետ 2020 թվականի օգոստոսին, դա մեծագույն քայլ էր թե՛ ռեփերի, թե՛ բրենդի համար։ 

Ոսկե գլոբուսի ժամանակ ցուցադրվել է գովազդ՝ Սնուփ Դոգի մասնակցությամբ, որտեղ մասնակցություն ուներ նաև պուերտոռիկացի ռեփեր Bad Bunny-ն:

Ամբողջ աշխարհի մարդկանց աչքի առաջ ռեփերը մնաց խորհրդանշական՝ մարդասպան զգեստներով և նորաձև հեռախոսով:

Սնուփ Դոգն այս գործարքի համար վաստակել է 10 միլիոն դոլար, մեկ գովազդային հոլովակի համար `ոչ այնքան հնամաշ: 

4․ Eva Longoria և L’Oreal

Ահա ևս մեկ ընկերություն, որն օգտագործել է YouTube-ը՝ իրենց ապրանքանիշի տեղը շուկայում նշանակալիորեն հաստատելու համար: 2020 թվականի մայիսին L’Oreal սանրվածքների ապրանքանիշը համագործակցություն սկսեց սերիալային դերասան և պրոդյուսեր Եվա Լոնգորիայի հետ:

Նրանք հանդես եկան մի շարք օգտակար տեսանյութերով YouTube-ում։ Ապրանքանիշը գովազդելու համար նկարահանվեցին վիդեոներ, որոնք բացի գովազդից, պարունակում էին նաև օգտակար տեղեկատվություն, միևնույն ժամանակ աջակցություն ստացան McCann Paris-ից:

Երկար շքեղ մազերով Եվա Լոնգորիան հիանալի տեղավորվեց գովազդային նման ֆորմատում։ 

5․ Gigi Hadid և Messika

Աշխարհի ամենահայտնի մոդելներից մեկը՝ Ջիջի Հադիդը, նաև հանրահայտ աստղերից ամենաազդեցիկն է սոցիալական ցանցերում: Ինչ-որ մեկի համար, ով ծանոթ է նրա կարիերային, զարմանալի չէ, որ Ջիջին ունի բազմաթիվ գործընկեր նորաձևության ընկերություններ, որոնք մրցում են իրենց ապրանքները գովազդելու համար:

Սա ներառում է Messika նորաձևության ոսկերչական ընկերությունը, որը համարում է Ջիջիին՝ որպես իրենց առաջին դեսպան: Գործընկերությունը ներառում էր ոսկերչական հավաքածուների ցուցադրությունը սոցիալական ցաներում, հետագայում նրանք ունեցան այն համագործակցություններ:

6․ Kim Kardashian և QuickTrim

2012-ին Քարդաշյանը համագործակցեց QuickTrim-ի հետ և պնդեց, որ հենց այս դիետիկ արտադրանքն է պատասխանատու իր նիհարելու համար:

Այնուամենայնիվ, պարզվեց, որ դիետիկ հաբը և՛ անառողջ է, և՛ անարդյունավետ: 

Այս հանգամանքի հաստատումը հանգեցրեց Նյու Յորքում 5 մլն դոլար արժողությամբ հայցի, որը պնդում էր, որ Քարդաշյանները կեղծ գնահատել են արտադրանքի արդյունավետությունը:

Քանի որ Քիմ Քարդաշյանն ունի իրեն հավատարիմ երկրպագուների մեծ բանակ, այս համագործակցությունը հատկապես վատ էր հենց իր համար, քանի որ հանգեցրեց նրանց անվստահությանը Քիմի նկատմամբ։ 

Բացի սրանից կար մեկ շատ ավելի կարևոր երևույթ՝ այն ի վերջո վտանգեց իր երկրպագուների կյանքը՝ վտանգավոր դիետիկ արտադրանքներ օգտագործելով։ 

Անկախ Ձեր ընկերության չափից, հայտնիների մասնակցությունը կարող է հիանալի հավելում լինել Ձեր մարքեթինգային ջանքերին: Այնուամենայնիվ, գործարք կնքելուց առաջ կարևոր է ունենալ հստակ տեսլական Ձեր նպատակների և թիրախային լսարանի վերաբերյալ:

Ի վերջո, կարևոր է, որ Դուք մնաք հավատարիմ Ձեր ապրանքանիշին՝ անկախ այն բանից, թե ում հետ եք համագործակցում: Այս հիմքերը հաշվի առնելով՝ Դուք անշուշտ կգրավեք նրանց, ովքեր Ձեր թիրախային լսարանն են։ 

Բաժանորդագրվեք՝ մշտապես տեղեկացված լինելու համար

Ձեզ կարող է հետաքրքրել

Մեկնաբանություն