երկուշաբթի, չորեքշաբթի 19։00-21։30
16 դաս + 1 քննություն
Դասընթացը սկսում ենք քոփիռայթինգի հիմունքներից՝ հաճախորդի և ապրանքի ուսումնասիրությունից։ Այնուհետև սովորում ենք գրել վաճառող վերնագրեր ու տեքստեր տարբեր նպատակների համար։ Ուսումնասիրում ենք տարբեր մարքեթինգային տեքստերի առանձնահատկությունները՝ կայք, Email, SMM, գովազդ և այլն։ Copywriting-ի դասընթացում առանձին տեղ է զբաղեցնում քոնթենթ մարքեթինգը և երկար ֆորմատի տեքստերի մշակումը (բլոգի, էլ․ տեղեկագրերի համար)։
Բոլոր թեմաներն ամրապնդում ենք տնային առաջադրանքներով։ Հայկը անհատապես ստուգում է բոլոր առաջադրանքները և հետադարձ կապ տալիս բոլոր մասնակիցներին։
Դասընթացի ավարտին Դուք ձեռք կբերեք վաճառող տեքստեր գրելու հմտություն, ինչպես նաև կունենաք արդեն պատրաստի տեքստեր, որոնք կարող եք օգտագործել Ձեր աշխատանքի մեջ։
դասընթացից առաջ և հետո
Հաճախորդին և ապրանքը ուսումնասիրելու տեխնիկաները
Գրավիչ վերնագրեր մշակելու գաղտնիքները
Հոգեբանական տրիգերների կիրառումը տեքստերում
Տարբեր կրիչների համար վաճառող տեքստերի առանձնահատկությունները
Քոնթենթ մարքեթինգ և բովանդակության մշակման տեխնիկաները
Քոնթենթի մշակման ավտոմատացման գործիքների կիրառումը
Marketing-ի և Copywriting-ի մասնագետ
Հայկը Copywriting-ն իր համար բացահայտել է 2014 թ․-ին, երբ իր կողմից կազմակերպած թրեյնինգներից մեկը պատահաբար 4 անգամ ավելի շատ մասնակից հավաքեց՝ ճիշտ գրված տեքստի շնորհիվ: Նա ունի ավելի քան 6 տարվա աշխատանքային փորձ՝ բիզնեսի զարգացման և մարքեթինգի գծով տարբեր պաշտոններում՝ IT-ի, արտադրության, ծառայությունների մատուցման և այլ ոլորտներում: Անհատական խորհրդատու է և փորձառու թրեյներ: «Алхимия. Как превратить тексты в золото» գրքի հեղինակն է: «Մենք սովորում ենք ազդել գրավոր խոսքով։ Մենք սովորում ենք փոխել մարդկանց, դրդել նրանց՝ անել մեր ուզածը, ազդել նրանց վարքագծի և որոշումների վրա։ Եթե նույնիսկ դասընթացից հետո ոչ մի օր որպես քոփիռայթեր չաշխատեք, այս հմտությունը Ձեր կյանքում շատ դռներ կբացի»։ Հայկ Մարգարյան
Թրեյների մասին● Ծանոթանում ենք մասնակիցների հետ, բացահայտում ենք նրանց խնդիրները և
նպատակները
● Թրեյնինգի բովանդակություն, դրա քննարկում
● Կետ Ա – որտեղ ենք մենք հիմա, ինչ ունենք
● Կետ Բ – ինչ ենք ուզում ունենալ թրեյնինգի վերջում
● Տեքստի տեսակները, որտեղ են դրանք օգտագործվում
● Ո՞վ է մեր հաճախորդը, ի՞նչ խնդիրներ ունի, ի՞նչ է ուզում
● 25 հարց հաճախորդի մասին
● Ինչպե՞ս սեգմենտավորել մեր հաճախորդներին քոփիռայթինգի նպատակով
● Ապրանք vs առաջարկ
● Ապրանքի փաթեթավորում և դիրքավորում
● Ստեղծում ենք անդիմադրելի առաջարկներ
● Առավելությունների և թերությունների վերլուծություն
● Առարկությունների վերլուծություն և մշակում
● Տեքստի նպատակի սահմանում
● Վերնագրերի կարևորությունը, դրանք ստեղծելու հիմնական 4 մոդելները և 22
տեխնիկաները
● Տեքստի կառուցվածքը, հիմնական բլոկները
● Տեքստի սկիզբ
● Տեքստի կառուցվածք
● Տեքստի դինամիկա
● Տեքստի առանձնահատկությունները տարբեր կրիչների դեպքում
● Բիզնեսի ձայնը
● Կարծիքներ
● Քեյսեր
● Երաշխիք
● Գնի ներկայացում
● Հ.Գ.
● Ի՞նչ են տրիգերները, ինչպե՞ս են դրանք աշխատում
● Տրիգերների վերլուծություն օրինակներով
● Այլ տեսքտի ուժեղացուցիչներ
● Վերջնականացնում ենք մեր ստեղծած տեքստերը
● Փորձարկում ենք դրանք իրական կյանքում
● Արդյունավետ և անհաջող օրինակների քննարկում
● Պարտադիր բլոկներ կայքերում
● Կայքի ստեղծման պրոցեսը քոփիռայթերի տեսանկյունից
● Արդյո՞ք email մարքեթինգն արդյունավետ է
● Նամակների տեսակներ
● Ավտոմատացված նամակների շարք
● Քոփիռայթինգի առանձնահատկությունները email մարքեթինգում
● Հաճախորդների հետ ընթացիկ աշխատանքում անհրաժեշտ կոնտենտ
● Սկրիպտերի կարեւորությունը, դրանց ստեղծում
● Քոնթենթ մարքեթինգի հիմունքներ
● Ինչո՞վ է քոփիռայթինգը տարբերվում քոնթենթ մարքեթինգից
● Ո՞ր ընկերությունների համար է քոնթենթ մարքեթինգը
● Ինչի՞ց սկսել
● Բովանդակության տեսակները
● Բլոգի վարման հիմունքներ
● Հետաքրքիր և օգտակար բովանդակության մշակման ալգորիթմը
● Ի՞նչ առանձնահատկություններ կան ամենատարածված սոց. ցանցերում
● Գովազդների տեքստերը սոց. ցանցերում
● Ի՞նչ է անհրաժեշտ, որպեսզի բիզնեսը միշտ խոսի նույն լեզվով
● Տեքստերի հետ կապված կարգերի, սկրիպտերի, պրոցեսների մշակում
● Ի մի ենք բերում թրեյնինգի ընթացքում ստեղծած տեքստերը եւ նյութերը
● Կազմում ենք դրանք կիրառելու պլան
Գրում ենք վաճառող տեքստեր մեզ համար անծանոթ ոլորտի մասին:
Ոլորտում 15 տարվա փորձ
Հմուտ թրեյներներ
Անհատական խորհրդատվություն
Աջակցություն աշխատանք գտնելու հարցում
Դասընթացներ բոլոր մակարդակներով
30,000+ ավարտած ուսանող
Մշտական զեղչ՝ հետագա դասերի համար
Տարեկան 450 հաջողած ուսանող
Հաջողված մեթոդիակների կիրառություն
Ուսանողների ընտրության օբյեկտիվ կարգ
3 տեսակի սերտիֆիկատ
Մշտական կապ ուսանողի հետ
3 տեսակ
Մասնակցության սերտիֆիկատ
Տրվում է 30-49% առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Ավարտական սերտիֆիկատ
Տրվում է 50-79% առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Գերազանցության սերտիֆիկատ
Տրվում է 80%+ առաջադիմություն ցուցաբերելու դեպքում
Գրագետ ինքնակենսագրականի կազմում
Պրոֆեսիոնալ Linkedin-յան էջի ձևավորում
Պատրաստություն գործատուի հետ հարցազրույցին
Ուղղորդում գործընկեր կազմակերպություններ՝ համապատասխան հաստիքի դեպքում
Թողեք Ձեր տվյալները, եթե BDG համայնքից եք
Ուսանող
0+
Դասախոս
0+
Նախագծեր
0+
Համագործակցություն
0+
Մեզ վստահում են կայացած, հաջողակ և կրթությունը առաջնային դասող ընկերությունները։ Մենք վստահ ենք, որ կրթվելով հասնելու ենք մեծ հաջողությունների։